Decizie în vederea eliminării din arhiva patrimoniului societății a documentelor al căror termen legal de păstrare a expirat

1
989

Potrivit OMEF Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile, eliminarea din arhivă a documentelor al căror termen legal de păstrare a expirat se face de către o comisie, sub conducerea administratorului sau a ordonatorului de credite, după caz.

În această situatie se întocmeste un proces-verbal (de distrugere) si se consemnează scăderea documentelor eliminate din Registrul de evidentă al arhivei. Modelul deciziei în vederea eliminării din arhiva patrimoniului societății a documentelor al căror termen legal de păstrare a expirat o gasiti mai jos – ultumita colegilor de pe grupul de FacebookContabili pe Facebook – Contabili si resurse pentru ei.

PENTRU A DESCARCA MODELUL DE DECIZIE – CLICK AICI

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.