AcasăSalarizareLista documente necesare pentru dosare concedii medicale (actualizare)

Lista documente necesare pentru dosare concedii medicale (actualizare)

Dupa cum stiti din articolul publicat de noi la inceputul acestui an – detalii dosar CM aici – incepand cu certificatele medicale aferente lunii ianuarie 2011 continutul dosarului pentru recuperarea sumelor de la FNUASS pentru concedii si indemnizatii s-a schimbat.

In articolul publicat de noi atunci, cu informatii preluate de pe site oficial al unui CAS judetean, precizam un numar de 6 documente ce trebuie anexate la dosarul de recuperare CM. Astazi insa, intrand pe un alt site al unui CAS judetean, am observat ca la respectivul judet (Gorj mai exact), numarul de documente solicitate este mai mare.

Astfel, ne-am gandit ca v-ar fii de folos si voua prezentarea respectivelor documente, drept pentru care vi le oferim in continuare. Precizam faptul ca – intreband personal al CAS Gorj – am aflat ca pentru recuperarea concediilor medicale trebuie sa depuneti dosarul in termen de 90 de zile de la depunerea D 112 cu respectivele CM incluse.

– REFERAT AGENT ECONOMIC (cererea de recuperare a sumelor pentru concedii medicale – model aici – completata in doua exemplare; se vor complete separat cereri de recuperare pentru fiecare luna in parte) cf. anexa nr. 4 din Ordin nr. 351/2011 – text integral .
– DECLARATIA 112 stabilita prin H.G. nr.1397/2010
– CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA
– COPIE BALANTA DE VERIFICARE-PENTRU ULTIMA LUNA SOLICITATA
– COPIE STATE DE PLATA (IN PERIOADA IN CARE ESTE DE INCASAT)
– CERTIFICATELE MEDICALE – exemplarul 2 insotite de centralizatorul stabilit in anexa nr. 5 din Ordin nr. 351/2011 – model.
– BAZA DE CALCUL PENTRU MEDICAL
– COPIE CONTRACT DE MUNCA SAU TABEL CU DATELE DE IDENTIFICARE ALE SALARIATILOR AFLATI IN CONCEDIU MEDICAL SI DATA ANGAJARII
– DOSAR CU SINA

Sursa – casgorj.ro

PENTRU CEI CARE NU S-AU INSCRIS LA NEWSLETTER – DAR CARE VOR SA FIE LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA EL ASTFEL – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA (SUB CALUPUL DE RECLAME) SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

6 COMENTARII

  1. Eu am de recuperat indemnizatia pentru un concediu de maternitate, pe trei luni.
    Luna aceasta am depus la CAS Dolj, cele trei dosare – toate trei in aceeasi zi.
    Anexele au fost exact cele specificate in cerere, astfel:

     Cerere restituire indemnizatie concedii medicale angajatori – pentru fiecare luna in parte – ANEXA 12 valabila din 01.01.2011
     Declaraţia privind “obligaţiile de plată a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate” ( declaratia 112 ) , validarea declaratiei , sectiunea C(Anexa1.1) si sectiunea D(Anexa1.2). Atentie! Neaparat trebuie anexele C si D.
     Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/lunilor ……………….(pe fiecare luna in parte)
     Dovada achitarii contributiei pentru concedii si indemnizatii, pentru perioada anterioara ( 6 luni ) celei pentru care se solicita restituirea, dupa caz (ordin de plata cu viza Trezoreriei/Bancii, foaie de varsamant, chitanta pentru incasarea de impozite – taxe si contributii, borderou de plati sau extrasul de cont prin care se reflecta plata contributiei pentru concedii si indemnizatii virata la F.N.U.A.S.S ) la prima solicitare ;
     Declaratie pe propria raspundere a angajatorului cu privire la nerespectarea art.12 lit. A din OUG nr.158/2005 si art.35 din Ordinul Comun MS/CNAS nr.60/32/2006, fara a fi afectat F.N.U.A.S.S. ;
     Codul Unic de Inregistrare Fiscala ( C.U.I.) la prima solicitare;
     Baza de calcul pentru fiecare certificat de concediu medical care se suporta din F.N.U.A.S.S;
     Certificatele de concediu medical ( certificatele roz);
     Dovada eliberata de catre Banca/Trezorerie sau extrasul de cont pentru contul IBAN in care se va face restituirea sumei solicitate ;
     Date de identificare ale reprezentantului legal al unitatii (societatii) – copie de pe CI – la prima solicitare.

    Toate documentele in copie xerox pe care le anexam poarta semnatura conducatorului unitatii si stampila, langa mentiunea « conform cu originalul ».

    Nu mi-a trebuit copie de pe balanta, nici copie de pe state si nici copie de pe contractele de munca.

    Multumesc pentru postare, nu stiam de cele 90 de zile dar nici nu am intrebat

  2. la CASS IASI a fost mai simplu:

     Cerere restituire indemnizatie concedii medicale angajatori – pentru fiecare luna in parte – ANEXA 12 valabila din 01.01.2011
     Declaraţia privind “obligaţiile de plată a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate” ( declaratia 112 ) , validarea declaratiei , sectiunea C(Anexa1.1) si sectiunea D(Anexa1.2). Fiind prima oara pe anul acesta, la mine a mers si fara sectiunea C si D, pentru ca am explicat ca pe site-ul Casei din IASI nu se specifica acest lucru.
     Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/lunilor……………….(pe fiecare luna in parte)
     Certificatele de concediu medical ( certificatele roz);
     Certificat de evidenta fiscala eliberat de ANAF

  3. […] ART. 3 – (1) Certificatele de concediu medical se completeaza în 3 exemplare, cu respectarea tuturor elementelor prevazute de formular. (2) Certificatele de concediu medical vor fi tiparite pe hartie autocopianta în 3 culori: alb, roz şi verde. (3) Exemplarele 1 (alb) şi 2 (roz) se inmaneaza pacientului sau, după caz, persoanei care il reprezinta, care are obligaţia de a le depune la platitor, în termenul stabilit de lege. (4) Exemplarul 3 (verde) al certificatului de concediu medical nu se desprinde de cotorul carnetului de certificate medicale şi va ramane arhivat la medicul care il elibereaza. (5) Exemplarul 2 al tuturor certificatelor de concediu medical pe baza cărora au fost inregistrate indemnizatiile în “Declaratia privind obligaţiile de plată către bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru contributia pentru concedii şi indemnizatii” va fi depus lunar de către angajator la casa de asigurări de sănătate în a carei raza administrativ-teritoriala îşi are sediul sau domiciliul, odata cu aceasta declaraţie sau, după caz, odata cu declaratia nominala rectificativa corespunzatoare lunii pentru care au fost acordate. Exceptie fac certificatele de concediu medical care poarta codurile de indemnizatie 02, 03, 04, 10, confirmate prin avizul casei teritoriale de pensii sau avizul directiei de sănătate publica, precum şi certificatele de concediu medical care poarta codul de indemnizatie 11 şi care se depun direct la casele teritoriale de pensii. (6) Exemplarul 1 ramane la angajator, atasat la fisa angajatului, şi va fi vizat, după caz, de medicul de intreprindere, în cazul asiguratilor salariati. Lista documente necesare pentru dosare concedii medicale (actualizare) – click aici […]

  4. […] În baza art.1 pct.3 din Ordinul comun MS/CNAS 130/351/2011 privind modificarea şi completarea Normelor de aplicare a prevederilor OUG nr.158/2005, casele de asigurări de sănătate au obligaţia de a verifica şi de a valida datele cuprinse în declaraţie. Lista documente necesare pentru dosare concedii medicale (actualizare) – click aici […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!