AcasăCodul munciiPastrarea si completarea carnetelor de munca la sediul angajatorului (detalii procedura, modele...

Pastrarea si completarea carnetelor de munca la sediul angajatorului (detalii procedura, modele acte)

Aprobarea pentru pastrarea si completarea carnetelor de munca la sediul angajatorului se da pentru fiecare an calendaristic si va fi insotita de angajamentul scris al angajatorului de a respecta prevederile Decretului nr. 92/1976 privind carnetul de munca, ale Ordinului Ministrului Muncii si Protectiei Sociale nr. 136/1976 pentru aprobarea metodologiei de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca precum si ale legislatiei muncii in vigoare.

Pe langa noua metodologie ITM pentru pastrarea si completarea cartilor de munca la sediul angajatorului, publicata de noi in luna octombrie – link detalii – astazi va punem la dispozitie si cateva modele de acte necesare pentru dosar (in format MS Word).

DOCUMENTELE CE SUNT URCATE PE FORUM:

– Formular cerere aprobare (anexa 1) – click aici
– Formular cerere aprobare – prelungire (anexa 3) – click aici
– Formular angajament – click aici

Bibliografia pentru testarea persoanelor care solicita aprobare de pastrare a carnetelor la sediul angajatorului, este formata alaturi de Constitutia Romaniei si din urmatoarele:

1) Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, modificata si completata;
2) Legea 130/1999 republicata
3) Decretul nr. 92/1976 – privind carnetul de munca;
4) Ordinul nr.136/1976 – pentru aprobarea metodologiei de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca;
5) Legea nr. 203/1999 – privind permisele de munca, republicata; H.G. nr.161/2006 – privind intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor .
7) Ordin nr.100/2006 – pentru aprobarea Declaraţiei fiscale privind stabilirea comisionului datorat de angajatori;
8 ) Legea nr.156/2000 privind protectia cetatenilor romani care lucreaza in strainatate.
9) O.G. nr.2/2001 – privind regimul juridic al contraventiilor, modificata si completata.
10) O.U.G.nr.56/2007-privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei

Sursa modele – click aici

1 COMENTARIU

  1. […] – Personalul insarcinat cu intocmirea si completarea carnetului de munca este obligat sa efectueze inscrierile la termenele prevazute in alineatele precedente, sa le certifice prin semnatura si prin aplicarea parafei cu numele si functia detinuta, la locul prevazut in formularul carnetului de munca si sa pastreze carnetele in bune conditii – In cazul cind exista indoieli asupra unor date inscrise in carnetul de munca sau in actele prezentate de titular, unitatea va cere prezentarea actelor originale in baza carora au fost facute inscrierile sau dupa caz, informatiile de la unitatile care au inscris datele in carnetul de munca ori au emis actele respective – Impotriva masurii luate potrivit alin. (1), precum si in cazul neeliberarii carnetului la incetarea activitatii, titularul carnetului de munca se poate adresa cu plingere la judecatoria in a carei raza teritoriala isi are sediul unitatea care a luat masura respectiva, in termen de 30 de zile de la data comunicarii – Hotaririle pronuntate de judecatorii in solutionarea plingerilor sint definitive – In caz de furt, pierdere sau distrugere a carnetului de munca, se va elibera celui in cauza un carnet de munca duplicat, de catre ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucreaza. Daca ultima unitate a fost supusa reorganizarii, duplicatul se va elibera de catre unitatea care detine scriptele unitatii reorganizate – Actele pe baza carora se fac inscrieri in carnet, privind activitatea desfasurata, vor cuprinde: denumirea unitatii si perioada in care s-a lucrat, cu indicarea datei de incepere si de incetare a raportului de munca, precum si precizarea modului de incadrare – pe durata nedeterminata sau determinata, prin transfer in interesul serviciului sau la cerere -, in toate cazurile cu mentionarea temeiurilor legale pe baza carora a avut loc incadrarea, modificarea sau incetarea contractului de munca; de asemenea, in acte se vor mentiona si functia, meseria sau specialitatea exercitata, retributia tarifara de incadrare, precum si alte drepturi ce se includ in aceasta si, dupa caz, locurile de munca cu conditii deosebite care dau dreptul la incadrarea in grupele 1 si 2 de munca la pensie Pastrarea si completarea carnetelor de munca la sediul angajatorului (detalii procedura, modele acte) – click aici […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!