AcasăNewsNextUp ERP. O soluție automatizată completă pentru un business inteligent !

NextUp ERP. O soluție automatizată completă pentru un business inteligent !

Pentru contabilitate și salarizare recomandăm NextUp

Într-o eră dominată de tehnologia modernă, racordarea businessului la inovativitate tehnologică poate reprezentata o reală provocare. NextUP ERP devine aliatul potrivit pentru ca afacerea ta să se ralieze noilor standarde ale modernității. Capacitatea sa cameleonică, de adaptare a funcțiilor sale la diverse roluri jucate de tine pe piața mediului de afaceri, face din acesta un soft inteligent și intuitiv cu impact major asupra menținerii afacerii tale pe trendul dictat de societatea informațională modernă.

Pentru a te convinge de influența semnificativă asupra îndeplinirii rolului specific pe care îl deții prin utilizarea softului NextUp ERP, te invităm să parcurgi cele mai importante funcționalități ale aplicației. Astfel, parametrii de funcționare ai aplicației se adaptează la rolul de antreprenor, contabil, gestionar sau vânzător. Iată mai jos cele mai importante 4 rațiuni care te îndeamnă la adaptarea soluției NextUP ERP indiferent de postura adoptată în cadrul mediului de business autohton.

▶️ Dacă ești antreprenor
Caracteristici generale și impact imediat

Ai acces în timp real la datele tale financiare →Adoptarea oportună a deciziilor manageriale
Vizualizezi rapoartele financiare →Analiza stării de fapt a afacerii tale
Crești productivitatea salariaților → Reducerea costurilor și a consumului de resurse
Deții control total și libertate deplină →Asigurări cu privire la scalarea businessului chiar și fără implicarea ta operațională

▶️ Dacă ești contabil
Caracteristici generale și impact imediat

Acuratețea datelor →Reduci rata erorii umane și implicit crești productivitatea
Automatizarea →Generezi automat declarațiile fiscale
Actualizări permanente →Ai garanția modificărilor legislative implementate la timp în cadrul aplicației
Integrare automată cu E-factura și generare SAFT →Ai siguranța racordării la noutățile legislative permanente

▶️ Dacă ești gestionar
Caracteristici generale și impact imediat

Ai acces în timp real la date →Poți să realizezi oricând o analiză a stocurilor de marfă, de materiale, de materii prime etc., aspect care contribuie la eficientizarea fluxului de intrări-ieșiri
Te bucuri de posibilitatea sincronizării datelor →Eviți apariția greșelilor în gestiunea stocurilor
Beneficiezi de funcția de sincronizare →Eviți greșeli care pot să apară în procesul de gestiune a stocurilor
Delimitarea activității de comercializare pe produse →Obții rapoarte de vânzări pentru fiecare produs

▶️ Dacă ești vânzător
Caracteristici generale și impact imediat

Poți vizualiza rapoarte de vânzări complete →Ai posibilitatea identificării celor mai rentabile produse precum și a optimizării acelora care nu ating nivelul de performanță scontat
Poți vizualiza rapoarte de încasări →Cunoști în orice moment situația facturilor neîncasate
Poți accesa istoricul clienților →Te ajută la adoptarea deciziilor privind continuitatea colaborării cu anumiți parteneri

Acum că te-ai familiarizat cu puterea transformatoare a parametrilor aplicației funcție de rolul deținut de tine în sfera mediului de afaceri și ca ai descoperit avantajele acoperite de soluția NextUp funcție de necesitățile specifice rolului pe care îl deții, te invităm să urmărești mai jos cele mai importante funcționalități ale sistemului ERP.

Iată principalele domenii în care se manifestă funcționalitațile platformei: gestiune stocuri și servicii, contabilitate, obligații legislative, plan de producție, e-commerce, distribuție, contracte, imobilizări, analiză financiară și comercială, dashboard rapoarte de management, integrări, inteligență artificială, aplicație mobilă.

Astfel, regăsești mai jos cele mai importante puncte forte a fiecărei domeniu specializat al aplicației.

Gestiune stocuri și servicii. Cele mai importante caracteristici selectate pentru tine sunt actualizarea în timp real a datelor, aspect care îți permite cunoașterea situației reale a stocurilor, la orice moment și realizarea de rapoarte personalizate (cele mai vândute produse, topul furnizorilor).

Contabilitate. Cele mai performante funcții se remarcă în: preluarea de date sub formă de note contabile din alte softuri, introducerea automatizată a datelor din cadrul documentelor (facturi, extrase). Dacă vorbim de obligațiile legislative, softul îți asigură actualizarea permanentă astfel încât să ți pasul cu modificările în vigoare, integrare cu e-factura, SAF-T.

⏰ La nivelul planului de producție, una dintre cele mai contrastante funcții este redată de realizarea antecalculațiilor de costuri. La partea de eCommerce, sunt identificare anumite specificități comune și celorlalte domenii prezentate. Pe lângă acestea, se remarcă: posibilitatea vizualizării stocurilor în timp real și integrarea cu platforme de eCommerce sau cu propriul eshop, în cadrul căruia sunt actualizate stocurile în timp real.

⏰ Dacă discutăm despre aspectele legate de distribuție, NextUp este aliatul perfect în direcția utilizării în sistem remote a aplicației pentru facturarea și verificarea stocurilor de marfă de către echipa de vânzări de pe teren precum și pentru definirea traseelor de livrare. Partea de contractare vine cu specificul operațiunii de asociere a documentelor pe fiecare contract întocmit.

Gestionarea imobilizărilor prin intermediul soluțiilor puse la dispoziție de către NextUp înglobează funcții avansate precum generarea de rapoarte detaliate pe imobilizări în curs de amortizare precum și a altor tipuri de situații complexe.

Unul dintre cele mai importante puncte forte ale aplicației este reprezentat de posibilitatea realizării de analize de natură financiară și comercială. Astfel, ai acces la tipul de raport cash-flow, raport profit&loss, raport de profitabilitate pe centre de cost etc. Toate acestea te ajută să adopți decizii în timp real, pentru optimizarea imediată a indicatorilor de performanță ai afacerii tale. De asemenea, toate aceste date conținute de rapoarte sunt prezentate sub formă de dashboarduri mobile cu grafice la care poți avea acces de oriunde, în timp real.

⏰ Legat de partea de integrări, NextUp ERP îți oferă posibilitatea importului de date din diverse platforme precum: importuri din aplicații bancare (MT, extrase), integrare cu eMag, Fan Courier, integrare cu Ui Path pentru procese robotizate, integrare cu CIEL facturare, integrare SMSO, integrare cu EdiNet etc. Multe dintre funcțiile enumerate mai sus sunt realizabile pe baza inteligenței artificiale.

Iată așadar, pe scurt, cele mai importante funcționalități ale softului NextUp ERP, care pot fi explorate și utilizate chiar de către tine, pentru afacerea ta, funcționalități pe care le-am sintetizat pentru ca decizia adoptării softului să fie facilitată.

Nu putem să omitem aspectele legate de îndeplinirea nevoilor corelate la managementul personalului prin intermediul NextUp Salarii. La fel ca în situația NextUp ERP, acesta satisface distinct nevoile tale funcție de 2 roluri posibile deținute, și anume: antreprenori și specialist salarizare. De asemenea, aceste două roluri sunt privite din punct de vedere al softului și integrat oferind posibilitatea utilizării transparente a aplicației.

Un ultim aspect de care suntem siguri că ești interesat face referire la costurile necesare pentru utilizarea unui astfel de soft. Astfel, am sintetizat pentru tine tabloul costurilor pentru adoptarea softului funcție de nevoile afacerii tale.

Pentru mai multe detalii legate de oferta de preț, te invităm să accesezi linkul următor: https://nextup.ro/preturi/.

Cu siguranță aspectele descrise mai sus ți-au stârnit curiozitatea și au pus o temelie importantă pentru decizia de adoptare a unui astfel de soft la nivelul proceselor organizaționale. De aceea, stai pe aproape, următoarele materiale vor aduce sub lumina reflectoarelor maniera de lucru efectivă a softului prin explorarea funcțiilor descrise mai sus, pe baza operațiunilor concrete realizate în cadrul sistemului.

Referință principală de informare – Site-ul NextUp, disponibil la adresa: https://nextup.ro/

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA “Aboneare la blog – via e-mail”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI UNUL DE TELEGRAM CLICK AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
" Pentru contabilitate și salarizare - recomandăm NextUp " Într-o eră dominată de tehnologia modernă, racordarea businessului la inovativitate tehnologică poate reprezentata o reală provocare. NextUP ERP devine aliatul potrivit pentru ca afacerea ta să se ralieze noilor standarde ale modernității. Capacitatea sa...NextUp ERP. O soluție automatizată completă pentru un business inteligent !
error: Conținutul este protejat !!