AcasăCodul munciiObținerea parolei și autorizarea accesului pentru Registrul electronic de zilieri - etape...

Obținerea parolei și autorizarea accesului pentru Registrul electronic de zilieri – etape (oficial)

1. reprezentantul legal (beneficiarul) va solicita eliberarea parolei, în baza documentelor necesare, de la ITM-ul de care aparține (există posibilitatea depunerii și on-line la adresele de e-mail ale fiecarui ITM judetean);

🎯 . documentele necesare pentru eliberarea parolei se găsesc pe urmatoarele link-uri – CERERE, DECLARATIE, alte documente;

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

✍️ 3. persoana împuternicită (utilizatorul) să introducă zilieri va descărca aplicația de introducere zilieri de pe PlayStore sau AppStore (aplicația va apărea sub denumirea „Inspecția Muncii” și poate fi accesată doar de pe dispozitivele mobile de tip Android sau IOS – de ex. telefon smart, tabletă) – DESCARCA DE AICI (Google Play) sau DESCARCA DE AICI (AppStore)

🎯 4. utilizatorul (persoana împuternicită) va completa, corect și complet, datele pentru autorizarea accesului în aplicația de zilieri (CUI, Nume utilizator, Prenume utilizator, Adresa de email utilizator, CNP utilizator) și va apăsa, după introducerea datelor, butonul „Trimite!”;

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

✍️ 5. reprezentantul legal (beneficiarul), care a cerut parola, va accesa https://www.inspectiamuncii.ro:4443, va accepta termeni si condițiile și în secțiunea „Administrator companie” se va autentifica cu parola obținută la primul pas –pct. 1- (Nume utilizator este CUI-ul sau CIF-ul angajatorului);

🔵 6. după autentificare, reprezentantul legal (beneficiarul) va stabili utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele împuternicite) să introducă zilieri în aplicația informatică la secțiunea – „Solicitare acces”;

🔍 7. ulterior utilizatorul/utilizatorii (persoana/persoanele împuternicite) vor avea posibilitatea să introducă și să transmită zilieri în aplicația de zilieri.

Sursa (cu multumiri) – ITM Harghita


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
1. reprezentantul legal (beneficiarul) va solicita eliberarea parolei, în baza documentelor necesare, de la ITM-ul de care aparține (există posibilitatea depunerii și on-line la adresele de e-mail ale fiecarui ITM judetean); 🎯 . documentele necesare pentru eliberarea parolei se găsesc pe urmatoarele link-uri - CERERE,...Obținerea parolei și autorizarea accesului pentru Registrul electronic de zilieri - etape (oficial)
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura