Avand in vedere ca, incepând cu data de 25 iulie 2020, a intrat în vigoare Ordinul nr.1140/2020 (emis de Ministerul Muncii și Protecției Sociale) – TEXT INTEGRAL AICI – pentru aprobarea Metodologiei de întocmire și transmitere a Registrului electronic de evidență a zilierilor, precum și înregistrările care se efectuează în acesta – ITM-urile vin cu urmatoarele precizari suplimentare:
🎯 – registrul se completează de către Beneficiar sau împuternicitul acestuia cu ajutorul aplicației informatice pentru dispozitive mobile ,,Inspecția Muncii” – DESCARCA DE AICI (Google Play) sau DESCARCA DE AICI (AppStore). 🎯
✅ ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE “SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!
🔵 – pentru înființarea Registrului, Beneficiarul obține nume de utilizator și parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncă. 🔵
– procedura de obținere a numelui de utilizator și a parolei se regăsește pe site-ul oficial al fiecarui ITM, iar formularele din metodologie le gasiti pe site-ul nostru.
🔍 – ca documente suplimentare, se depun – Copie CI (reprezentant legal și împuternicit –după caz, copie CUI/CIF, copie certificat constatator eliberat de ORC, act înființare, act constitutiv, statut beneficiar – după caz, declarație pe propria răspundere – formular zilieri – MODEL AICI) – CAp. II 🔍
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
🎯 – beneficiarul sau persoana împuternicită de către acesta va completa în Registru, în ordine cronologică, toți zilierii care prestează pentru acesta activități necalificate cu caracter ocazional, transmiterea on line efectuându-se zilnic, înainte de începerea activității fiecărei persoane care urmează să se afle în raport de muncă cu Beneficiarul, precum și lunar în cazurile prevăzute la art. 8 alin.(2) și art.1311 din Legea nr.52 / 2011. 🎯
🔵 – termenul de eliberare a numelui de utilizator si a parolei este de o zi lucrătoare de la data primirii solicitării. 🔵
🔍 – beneficiarii se pot adresa pentru obținerea numelui de utilizator și a parolei la sediul ITM-urilor sau la adresele de email al e acestora. 🔍
UTIL la dosar – CERERE (Anexa 1 – Metodologie) – pentru eliberare „user și parola” necesare pentru Registrul Electronic de Evidență Zilieri – click aici
Sursa (cu multumiri) – Biroul de Presă al ITM Arad