Informaţii referitoare la transmiterea Revisalului – info oficial ITM (2015)

0
147

Având în vedere Hotărârea nr. 500 din 18 mai 2011 – privind registrul general de evidenţă a salariaţilor (actualizată) si Ordinul nr. 1.918 din 25 iulie 2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, cu modificările şi completările ulterioare.

A. Vă comunicăm că pentru transmiterea on-line a contractelor individuale de muncă în registrul de evidenţă al salariaţilor în format electronic (REVISAL), cu respectarea prevederilor şi termenelor prevăzute de actele normative menţionate mai sus, sunt necesari următorii paşi:

A.I. Prima transmitere a registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic completat pe baza aplicaţiei informatice distribuită de Inspecţia Muncii (varianta actuală fiind Revisal 5.0.8.033) se va face prin depunerea acestuia la sediul I.T.M. în a cărui rază teritorială îşi are sediul sau domiciliul angajatorul.

Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de muncă a registrului (REVISAL) adresa de înaintare registru* (completată în două exemplare) este însoţită de o copie a certificatului de înmatriculare la registrul comerţului sau a certificatului de înregistrare fiscală, respectiv o copie a actului de identitate.

A.II. Pentru transmiterea on-line a registrului (REVISAL) este necesară solicitarea și obținerea unei parole.

A.II.1. Obținerea parolei de către angajator se face la sediul I.T.M. în a cărui rază teritorială îşi are sediul sau domiciliul, în baza prezentării următoarelor documente:

a) cerere nume utilizator şi parolă registru * (completată în două exemplare)
b) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
c) copia actului de identitate al persoanei împuternicite în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

A.II.2. Obținerea parolei de către unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor (sucursale, agenții, etc.) se face la sediul I.T.M. în a cărui rază teritorială acestea îşi desfăşoară activitatea, în baza prezentării următoarelor documente:

a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei (completată în două exemplare);
b) împuternicire semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al unității fără personalitate juridică, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al unității;
c) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
d) copia certificatului fiscal al unității fără personalitate juridică;
e) copia actului de identitate al persoanei împuternicite;
f) copia delegării de competență pentru încadrarea personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă;
g) copia delegării de competență pentru înființarea şi completarea registrului general de evidență a salariaților în format electronic.

Transmiterea on-line şi activarea accesului la portalul Inspecţiei Muncii – http://itmonline.inspectiamuncii.ro, se face după solicitarea şi obţinerea de către angajator a numelui de utilizator şi a parolei, indiferent dacă angajatorul prestează serviciul de completare şi transmitere a registrului sau are încheiat un contract de prestări de servicii.

B. Reamintim că pe lângă modalitatea menţionată mai sus, de transmitere prin completarea online a bazei de date existente pe portalul Inspecţiei Muncii, art. 5 alin. (1) din H.G. 500/2011 (actualizată), prevede încă două modalităţi de transmitere a Registrului general de evidenţă a salariaţilor şi anume:

-prin e-mail, pe bază de semnătură electronică; Momentan această modalitate NU ESTE FUNCŢIONALĂ.
-prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncă în format electronic, însoţit de o
adresă de înaintare semnată de angajator.

Transmiterea registrului prin depunerea la sediul inspectoratului teritorial de muncă se face pe support CD, dischetă 3,5 inch/1,44 MB sau medii de stocare USB cu sistem de fişiere FAT/FAT32.

C. Formularele sunt disponibile pe internet.

Sursa (cu multumiri pentru posibilitatea preluarii) – ITM Bihor

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.