AcasăNewsULTIMA ORĂ - experții contabili și contabilii autorizați pot semna (ELECTRONIC) documentele...

ULTIMA ORĂ – experții contabili și contabilii autorizați pot semna (ELECTRONIC) documentele depuse de firme online la ONRC

Pe perioada stării de urgență, respectiv 30 de zile de la data emiterii Decretului Președintelui României nr.195/2020TEXT INTEGRAL – privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212/2020, persoanele care au calitatea de expert contabil și contabil autorizat vor putea proceda la transmiterea cererilor de înregistrare în registrul comerțului și a documentelor aferente, pentru profesioniștii înregistrați în registrul comerțului, în baza împuternicirilor sub semnătură privată, emise de reprezentanții profesioniștilor, și acordate în conformitate cu prevederile contractelor de prestări servicii de contabilitate, exclusiv, prin mijloacele electronice.

Potrivit ONRC – măsura de mai sus este adoptată în contextul stării de urgență decretate și are menirea să sprijine mediul de afaceri în vederea transmiterii prin mijloace electronice a cererilor de înregistrare.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

În acest sens, ONRC mai mentioneaza că – prevederile art. 18 alin. (2) și (3) din Nomele metodologice privind modul de ţinere a registrelor comerţului, de efectuare a înregistrărilor şi de eliberare a informaţiilor, aprobate prin Ordinul ministrului justiției nr. 2.594/C./2008, se aplică în continuare, cu mențiunea că cererile de înregistrare pot fi transmise prin mijloace electronice și de salariați ai profesionistului, în baza împuternicirii emise de acesta, prin reprezentantul său legal, în condițiile legii.

NOU – Anunț pentru firmele care funcționează în aceasta perioadă – recomandabil SSM – CLICK AICI

În acord cu dispozițiile OUG nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, aprobată cu modificările și completările prin Legea nr.182/2016, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale pot să se adreseze şi birourilor de asistenţă din cadrul primăriilor, înființate conform art. 35 din ordonanța de urgență referită, în vederea transmiterii, prin intermediul acestora, a cererilor de înregistrare în registrul comerțului, în format electronic.

Min. Muncii (OUG adoptat ieri) – condiții pentru intrarea în șomaj tehnic (suportat de la buget), depunere documente online obținere beneficii, etc. – click aici

SURSA – ONRC.RO

27 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Pe perioada stării de urgență, respectiv 30 de zile de la data emiterii Decretului Președintelui României nr.195/2020 - TEXT INTEGRAL - privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212/2020, persoanele care au calitatea...ULTIMA ORĂ - experții contabili și contabilii autorizați pot semna (ELECTRONIC) documentele depuse de firme online la ONRC
error: Conținutul este protejat !!