AcasăNewsONRC - reguli privind accesul la Registrul Comerțului, conform HG nr. 1130/2021...

ONRC – reguli privind accesul la Registrul Comerțului, conform HG nr. 1130/2021 și HG nr. 1161/2021

Începând cu data de 25 octombrie 2021, pe durata stării de alertă, accesul în incinta instituției (sediul ONRC, sediile ORCT și sediile birourilor teritoriale), cu excepția angajaților, este permis doar persoanelor fizice care fac dovada vaccinării prin intermediul certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID-19, pe suport hârtie sau în format electronic, după caz, a documentului care atestă trecerea prin boală între a 15-a și a 180-a zi sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE “SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dovada situației prevăzute la pct. 1 se face prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2;

Dovada îndeplinirii condițiilor prevăzute la pct. 1, însoțită de cartea de identitate, este prezentată agentului de pază sau, după caz, persoanei desemnate special în acest sens;

Prin excepție de la prevederile pct.1, accesul în incinta instituției este permis avocaților aflați în exercitarea activităților prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Accesul în instituție al avocaților aflați în exercitarea profesiei se face pe baza legitimației de avocat, vizată la zi, însoțită de împuternicirea avocațială;

Documentul care atestă calitatea de avocat, însoțit de împuternicirea avocațială vor fi prezentate la intrarea în instituție agentului de pază sau, după caz, persoanei desemnate special in acest sens;

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

Accesul în incinta instituției este permis și persoanelor fizice în ziua soluționării cererilor de înregistrare/altor cereri și care au solicitat, în mod expres, personal sau prin reprezentant, susținerea si soluționarea cererilor de înregistrare în registrul comerțului/altor cereri în audiență publică, conform dispozițiilor art.7 alin.(1) din OUG nr. 116/2009 pentru instituirea unor măsuri privind activitatea de înregistrare în registrul comerțului, aprobată, cu modificări și completări prin Legea nr.84/2010, modificată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 85/2010, cu modificările și completările ulterioare, prin excepție de la obligația de a prezenta dovada vaccinării împotriva virusului SARS-COV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării cu virusul SARS-CoV-2.

Accesul în instituție al persoanelor fizice definite la punctul 7 se face prin confruntarea numărului de înregistrare pe care persoana fizică îl va prezenta agentului de pază sau, după caz, persoanei desemnate special în acest sens, cu înscrierea în lista de audiente publice aferentă zilei stabilite pentru susținerea si soluționarea cererilor de înregistrare în registrul comerțului/altor cereri în audiență publică, conform dispozițiilor art.7 alin.(1) din OUG nr. 116/2009 pentru instituirea unor măsuri privind activitatea de înregistrare în registrul comerțului, aprobată, cu modificări și completări prin Legea nr.84/2010, modificată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 85/2010, cu modificările și completările ulterioare.

ATENTIE – începând din 25.10.2021, accesul în incinta structurilor ANAF este permis NUMAI celor vaccinați si celor cu test PCR ✅ – click aici

Persoanele fizice care nu fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-COV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, nu prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv, care nu fac dovada că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării cu virusul SARS-CoV-2, au posibilitatea utilizării mijloacelor electronice (portalul de servicii – https://portal.onrc.ro) și prin corespondență (e-mail, poștă, curier), în acord cu dispozițiile art. 26 din OUG nr. 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educației naționale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative, astfel cum se aplică potrivit prevederilor art. 1 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.195/2020 privind măsuri în domeniul registrului comerțului, aprobată prin Legea nr. 206/19.07.2021.

Verificarea îndeplinirii condițiilor prevăzute la pct.1 se face de către agentul de pază sau persoana desemnată special în acest sens, prin scanarea codului QR de pe certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19 folosind secțiunea „Verificare reguli interne” din aplicația mobilă „Check DCC” pentru verificarea autenticității, valabilității și integrității certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat;

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

În cazul persoanelor fizice prevăzute la pct. 2 agentul de pază sau persoana desemnată special în acest sens va verifica existența dovezii care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-CoV-2 a acestor persoane, pe suport hârtie sau în format electronic, în funcție de modalitatea prezentată;

Măsurile dispuse până în prezent pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului SARS-CoV-2 se aplică în continuare în mod corespunzător.

Baza legala:

– HG nr. 1130/2021 – text integral
– HG nr. 1161/2021 – text integral

27 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Începând cu data de 25 octombrie 2021, pe durata stării de alertă, accesul în incinta instituției (sediul ONRC, sediile ORCT și sediile birourilor teritoriale), cu excepția angajaților, este permis doar persoanelor fizice care fac dovada vaccinării prin intermediul certificatului digital al Uniunii Europene privind...ONRC - reguli privind accesul la Registrul Comerțului, conform HG nr. 1130/2021 și HG nr. 1161/2021
error: Conținutul este protejat !!