Decizie programare concedii de odihna pe anul 2011 – model orientativ

4
353

Avand in vedere ca vremea concediilor de odihna incepe, si avand in vedere faptul ca multi dintre voi cauta asa ceva, ne-am gandit ca v-ar fii util un model de decizie cu pivire la programarea concediior de odihna pe anul 2011. O sa revenim in zilele ce urmeaza si cu un model de cerere de CO, care sta in spatele acestei decizii cand angajatul intra in CO.

De regula decizia se da inca de la inceputul anului, dupa cum o sa vedeti inscris si in model, insa daca tot nu s-a facut la voi in firma o puteti redacta de acum incolo pe baza modelului nostru. Asteptam si comentarii cu privire la imbunatatirea modelului sau critici daca este cazul.

PENTRU MODELUL DE DECIZIE – CLICK AICI

NU UITATI NICI DE URMATOARELE RESURSE:

– Registrul pentru evidenta Contractelor Individuale de Munca (MODEL Registru CIM) – CLICK AICI
– Criterii de evaluare pentru lucratori comerciali/gestionari (model orientativ) – link
– Fisa evaluare salariati – model orientativ – LINK
– Act aditional la RI (criterii de evaluare a performantelor si procedura de evaluare) – link
– Model fisa de evaluare pentru muncitori (orientativ) – link
– MODEL CIM OFICIAL ITM – LINK
– Ce cuprinde dosarul personal al salariatului, conform HG 500/2011 (obligatii noi) – CLICK AICI
– Angajatori cu un numar mai mare sau egal de 21 salariati – obligatii incheiere contracte colective de munca – INFO
– Chestionar individual de evaluare a performantelor salariatului (model orientativ) – link
– Registrul de personal (info Registrul CIM) – sau evidenta contractelor de munca din companie – CLICK AICI
– Model act aditional – pentru actualizarea contractelor de munca anterioare 01.05.2011 – click aici
– MODEL ORIENTATIV DE R.I. – PE FORUM – CLICK AICI
– Codul Muncii 2011 – cu ultimele modificari sub forma de tabel (vechile prevederi si noile prevederi) – text integral
– Criteriile si procedurile de evaluare profesionala a realizarii obiectivelor de performanta de catre salariati – click aici
– Model minuta de informare – se intocmeste inaintea semnarii Contractului de Munca – CLICK AICI
– Model minuta informare intocmita cu ocazia unui act aditional la CIM – CLICK AICI

4 COMENTARII

  1. salut!
    în primul rând felicitări pentru „activitatea” acestui blog! şi dacă imi permiţi nişte completări:
    – presupun că acest blog este o sursă de informare gratuită atât pentru contabilitate, cât şi pentru ceilalţi din alte domenii aşa că dacă reuşeşti să faci şi o rubrică despre relaţia ANGAJATOR( patron, administrator) – SALARIAT (zilier) şi anume: ce presupune să fii una sau alta, ce obligaţii ai şi ce drepturi ai;cum să-ţi calculezi salariul să nu fii tras in „tzeapă”, dar şi ce trebuie să faci concret pentru patron.
    Toate aceste informaţii ar trebuii „traduse” pentru toate păturile sociale, inclusiv cu chichiţele de rigoare pentru ambele subiecte;
    – referitor la decizia de C.O.: părerea mea personală…ar trebuii să se anexexe un proces verbal „scris” privind „negocierea”
    … sub formă de articole, iar un articol să sune ceva de genu ” perioada C.O. se poate modifica la cerere în situaţii ….(exemple), sau…”C.O se acordă fracţionat…( ce reprezintă această perioadă) pentru că foarte mulţi nu ştiu acest lucru….NU LI SE EXPLICĂ CLAR PREVEDERILE LEGALE, folosind un limbaj „normal”…ştiu că INFORMAŢIA COSTĂ…dar asta nu înseamnă că trebuie să ne ascundem după deget, fie că eşti CONTABIL şi „discuţi doar cu patronu’ ” , fie că eşti CONSULTANT şi discuţi cu alţii

    cu stimă.,
    mihai

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.