Chestionar individual de evaluare a performantelor salariatului (model orientativ)

7
731

Va propunem in continuare un model de chestionar individual de evaluare a salariatului, gasit pe internet, dar care merita atentia, deoarece este foarte bine structurat pe 6 puncte mari. Speram sa va fie de folos ca si celelalte documente postat ein ultima perioada.

In esenta, modelul contine puncte de evaluare generale, care pot fii aplicate oricarui post din firma (dupa caz).

PENTRU MODELUL DE CHESTIONAR EVALUARE SALARIAT – CLICK AICI

NU UITATI NICI DE URMATOARELE RESURSE:

– Registrul pentru evidenta Contractelor Individuale de Munca (MODEL Registru CIM) – CLICK AICI
– Criterii de evaluare pentru lucratori comerciali/gestionari (model orientativ) – link
– Fisa evaluare salariati – model orientativ – LINK
– Act aditional la RI (criterii de evaluare a performantelor si procedura de evaluare) – link
– Model fisa de evaluare pentru muncitori (orientativ) – link
– MODEL CIM OFICIAL ITM – LINK
– Ce cuprinde dosarul personal al salariatului, conform HG 500/2011 (obligatii noi) – CLICK AICI
– Angajatori cu un numar mai mare sau egal de 21 salariati – obligatii incheiere contracte colective de munca – INFO
– Registrul de personal (info Registrul CIM) – sau evidenta contractelor de munca din companie – CLICK AICI
– Model act aditional – pentru actualizarea contractelor de munca anterioare 01.05.2011 – click aici
– MODEL ORIENTATIV DE R.I. – PE FORUM – CLICK AICI
– Codul Muncii 2011 – cu ultimele modificari sub forma de tabel (vechile prevederi si noile prevederi) – text integral
– Criteriile si procedurile de evaluare profesionala a realizarii obiectivelor de performanta de catre salariati – click aici
– Model minuta de informare – se intocmeste inaintea semnarii Contractului de Munca – CLICK AICI
– Model minuta informare intocmita cu ocazia unui act aditional la CIM – CLICK AICI

Sursa fisa – via

7 COMENTARII

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.