Înrolarea în PatrimVen va deveni obligatorie începând cu 01 martie 2022 – info in atenția autorităților publice

0
1674

ANAF supune atenţiei autorităţilor publice, instituţiilor publice sau de interes public dispoziţiile art. 69 alin (1 indice 1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu completările şi modificările ulterioare, (introdus prin OG nr. 11/2021) conform căruia înrolarea în sistemul informatic PatrimVen va deveni obligatorie începând cu 01.03.2022.

Accesul la aceste servicii se face numai după depunerea formularului protocolului de aderare (PASS) reglementat de Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 2632/2016 (disponibil pe siteul www.anaf.ro) pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finanţelor Publice puse la dispoziţia autorităţilor şi instituţiilor publice prin sistemul informatic propriu şi aprobarea accesului la serviciile disponibile în cadrul sistemului informatic PatrimVen.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

Pentru înrolarea administratorilor de interoperativitate este necesară prezenţa acestora, o singură dată, la un ghişeu teritorial al ANAF pentru înregistrarea cu un minim de documente, respectiv cartea de identitatea persoanei în original, fişierul de export al certificatului digital calificat deţinut de persoană pe supot electronic, cererea de numire sau revocare administrator de interoperabilitate, pentru gestionarea drepturilor de acces ale utilizatorilor din partea autortităţii/instituţiei publice semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al acesteia.

Utilizarea sistemului informatic PatrimVen de către autorităţi şi instituţii publice sau de interes public conduce la o eficientizare a activităţilor instituţionale, precum şi la o îmbunătăţire a activităţilor de administrare şi vine în sprijinul cetăţenilor care nu mai sunt nevoiţi să se deplaseze la sediul organului fiscal, în special în condiţiile epidemiologice date de răspândirea noului coronavirus, pentru obţinerea documentelor/adeverinţelor de venit necesare şi depunerea lor la Primăria de domiciliu/ unităţi şcolare, după caz.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

Informații suplimentare se pot obține:

– prin Formularul Unic de Contact: https://www.anaf.ro/asistpublic/;
– telefonic, apelând Call Center-ul ANAF, la nr. 031.403.91.60 ;
– telefonic, la numerele de telefon aferente unităţilor fiscale ;
– la sediile unităților fiscale, în cadrul structurilor de asistență pentru contribuabili.

Sursa (cu multumiri) – Administrația Județeană a Finanțelor Publice Călărași

🔍 ALTE RESURSE UTILE – DIN ULTIMA PERIOADA: 🔍

📌 – Care este termenul transmitere în Revisal a modificărilor la salariul minim din 2022 – 20 de zile lucrătoare (calculate începând cu 01 ianuarie 2022) – click aici
✋ – Decizie colectivă majorare salariu minim angajați (cu anexă semnături) – MODEL (începând cu ianuarie 2022) – click aici
📌 – Act Adițional majorare salariu minim din 01.01.2022 – model UTIL pentru angajatori (gratuit, editabil) – click aici
👉 – Codul Muncii sau Legea 53/2003 – versiunea actualizată la luna OCTOMBRIE 2021 (editabil și gratuit) – click aici

💡 – OUG nr. 117/2021 – pentru modificarea și completarea Legii nr. 53/2003 (Codul muncii) – click aici
💡 – OUG nr. 110/2021 – prelungire acordarea unor zile libere plătite părinților și altor categorii de persoane – CLICK AICI
💡 – OUG nr. 111/2021 – noile prevederi cu privire la șomaj tehnic (protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale) – click aici
💡 – Model declarație pe propria răspundere (anexa nr. 7, indice 1) – conform Ordin MS/CNAS nr. 1898/855/2021 – click aici

REVEDEȚI PREZENTAREA
Autoritati Publice Fiscalitate
Articolul precedentITM (info oficial)- decontarea indemnizațiilor de șomaj tehnic acolo unde activitatea se întrerupe total sau parțial
Articolul următorStabilirea salariului de bază minim brut sub nivelul celui prevăzut de HG nr. 1071/2021 – nivel contravenții (sancțiuni)

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.