ANAF – autentificarea, necesară la înregistrarea în SPV, se realizează în mediul electronic pe baza unor documente

0
640

Potrivit unui comunicat recent la ANAF – Spațiul Privat Virtual (SPV) este un serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică – si permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică, asemenea celor comunicate prin poştă sau la ghişeu.

Contribuabilii, persoane fizice sau juridice, care dețin certificat digital calificat pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV.

Persoanele fizice, care nu dețin un certificat digital calificat, pot solicita înregistrarea și pe bază de nume de utilizator și parolă. Acestea, pentru a se înregistra în Spațiul Privat Virtual, fără a mai fi necesară deplasarea pentru autentificare la sediile ANAF, au posibilitatea de a opta ca autentificarea să se realizeze în mediul electronic, în baza unor documente emise de Ministerul Finanțelor Publice și/sau ANAF.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

Aprobarea înrolării în mediul electronic în Spațiul Privat Virtual a persoanelor fizice, care se înregistrează cu nume utilizator și parolă, se realizează prin identificarea cu numerele atribuite următoarelor documente:

a) decizie de impunere – emisă începând cu anul 2013 sau
b) decizie referitoare la obligaţii de plată accesorii – emisă începând cu anul 2013 sau
c) somație – emisă începând cu data de 01.01.2015.
d) numărul scrisorii primită în anul 2018 de la Ministerul Finanțelor Publice, referitoare la înrolarea în acest serviciu.

Astfel, începând cu data de 1 aprilie 2020, pentru persoanele fizice care au primit de la ANAF o Somație emisă începând cu data de 01.01.2015, aprobarea înregistrării în SPV se realizează cu ușurință în mediul electronic. În acest sens, este necesar ca la momentul completării formularului web de înregistrare, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, în câmpul „Tipul de aprobare”, persoanele fizice, care dețin o somație/o decizie de impunere/o decizie referitoare la obligatii de plată accesorii, selectează opțiunea „Verificare număr document” sau „Verificare număr decizie”, iar câmpul „Număr document” să fie completat cu numărul documentului.

Serviciul Spaţiul Privat Virtual este uşor de accesat, direct din site-ul www. anaf.ro, este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.

NEWS – Poliția verifică în Revisal adeverințele de circulație eliberate de angajator (CIM suspendate) – click aici

Accesarea serviciului „Spaţiul privat virtual” se realizează din pagina principală a site-ului ANAF www.anaf.ro, secţiunea ‘’Servicii Online – Serviciul înregistrare/înrolare persoane fizice şi juridice Spaţiul Privat Virtual’’

Pentru informații detaliate privind pașii necesari și modalitatea de completare a formularului, precum și lista de documente care pot fi transmise și primite prin acest serviciu, atât pentru persoane fizice, cât si persoane juridice, vă rugăm să urmăriți și tutorialul video publicat în secțiunea din site mai sus menționată.

Potrivit ANAF – Eforturile tuturor vor contribui la depășirea cu bine a acestei situații excepționale!

OFICIAL (răspuns) – indemnizația de 75% (șomaj tehnic) poate fi suplimentată ! – click aici

Toate detaliile pentru inregistrare la SPV – Înregistrare/Înrolare persoane fizice și juridice în Spațiul Privat Virtual – aici: https://bit.ly/2JVKmmU

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.