Inregistrarea si radierea la MFP a punctelor de lucru fara atribuire de cod fiscal (0-4 salariaţi)

0
385

Intr-un articol postat anterior am detaliat via unui info oficial procedura privind inregistrarea punctului de lucru cu minim 5 salariaţi (cu atribuire de cod fiscal), insa inregistrarea unui punct de lucru la Ministerul Finantelor Publice se poate face si fara atribuire de cod fiscal, in cazul in care punctul de lucru are 0-4 salariaţi.

Documente necesare:

declaraţie privind sediiile secundare – 2 exemplare (se pun la dispoziţie gratuit de catre organul fiscal sau se pot descărca gratuit de aici – LINK );
actele de inregistrare pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau pentru persoanele fizice care exercită profesii libere, cu mentionarea punctului de lucru (De exemplu pentru comercianti: certificat înregistrare, certificat înregistrare menţiuni O.R.C. ( copie ), certificat constatator O.R.C. (copie), încheiere O.R.C. (copie))
dovada spaţiu punct lucru (copie)
declaraţie pe propria răspundere din partea administratorului – cu număr salariaţi la punctul de lucru la momentul inregistrarii
alte documente solicitate de organul fiscal competent pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.

Circuit documente:

– Pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedinta de judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice.
– Pentru contribuabilii cu domiciliul fiscal pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la sediul A.F.P. in cauza
.

Termen de depunere a documentatiei: în termen de 30 de zile de la data înfiinţării

RADIEREA PUNCTULUI DE LUCRU CARE NU ARE ATRIBUIT COD FISCAL

Documente necesare:

– declaraţia privind sediiile secundare – 2 exemplare (se pun la dispoziţie gratuit de catre organul fiscal sau se pot descărca gratuit de la adresa mentionata mai sus);
– actele de inregistrare pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau pentru persoanele fizice care exercită profesii libere, cu mentionarea radierii punctului de lucru (De exemplu pentru comercianti: certificat înregistrare, certificat înregistrare menţiuni O.R.C. ( copie ), certificat constatator O.R.C. (copie), încheiere O.R.C. (copie))
– certificat de atestare fiscală
– alte documente solicitate de organul fiscal competent pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului

Circuit documente:

– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedinta de judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice.
– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la sediul A.F.P. in cauza.

Inregistrarea si radierea la MFP a punctului de lucru cu minim 5 salariati (info) – CLICK AICI

Termen de depunere a documentatiei: în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului

Sursa – DGFP Galati

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.