Declaratia-inventar la casele de asigurări sociale de sănătate nu se mai depune cu Certificat de Atestare Fiscala

3
166

Iata o clarificare importanta cu privire la faptul ca Declaratia inventar nu mai trebuie insotita de certificatul de atestare fiscala, intr-un comunciat postat pe site-ul oficial al CNAS. Mai ramane de lamurit daca o depunem si pe 0.

Astfel, de pe site-ul CAS Mures am aflat ca se depune si pe 0 – detalii aici – iar de pe site-ul CAS Galati (via colegi contabili) am aflat ca „toti angajatorii cu sediul social in judet sunt obligati sa depuna declaratia inventar”, insa din comentarii si de pe sesizarile membrilor contacafe_club am aflat ca nu se depune si pe 0. Pana descurcam si problema asta, iata insa in continuare si comunicatul oficial mentionat mai sus.

Persoanele juridice sau fizice care au calitatea de angajator, precum şi persoanele asimilate angajatorilor care au obligaţia să depună DECLARAŢIA INVENTAR privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii restantă la data de 31 decembrie 2010 şi neachitată până la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali şi soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, vor trimite DECLARAŢIA-INVENTAR la casele de asigurări de sănătate prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, la adresele de e-mail puse la dispoziţie de către fiecare casă de asigurări de sănătate.

Totodată, formularul Declaraţiei-Inventar,  listat şi completat de angajator, va fi depus pe suport de hârtie direct sau trimis prin poştă la casa judeţeană.

MODEL PENTRU DECLARATIE INVENTAR GASITI – AICI (EXCEL ELABORAT) – AICI (EXCEL) SI AICI (WORD)


FORMULARUL DECLARAŢIEI-INVENTAR completat, semnat şi ştampilat, se depune la casele de asigurări de sănătate FĂRĂ A FI ÎNSOŢIT DE CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALĂ emis de organul fiscal competent, urmare a modificării Ordinului nr. 53/25/2011, M.O. nr. 85/02.02.2011.

Datele cuprinse în certificatele de atestare fiscală privind contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali vor fi transmise direct Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.

PENTRU CEI CARE NU S-AU INSCRIS LA NEWSLETTER – DAR CARE VOR SA FIE LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA EL ASTFEL – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA (SUB CALUPUL DE RECLAME) ===> SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

via – http://www.casan.ro/aici.

3 COMENTARII

  1. Cata nebunie, eu am trimis prin posta o parte si restul pe mail
    Urmeaza lamurirea cu cei ce au 0 si lamurirea cu termenul(nu exista sanctiune)
    Sper sa nu se intampla ca la 112 , in fiecare zi cate o noutate

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.