Pentru cei care vor sa depuna declaratia-inventar electronic – aici model oficial CAS (declaratie in Excel)

20
316

Urmare a publicarii Ordinului Comun nr. 25/53/2010 – text integral – pentru aprobarea modelului si continutului formularului Declaratie-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflata in sold la data de 31.12.2010 si neachitata la data de 31.01.2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate,

CAS Mures aduce la cunostinta obligatia depunerii – online sau direct la ghiseuDeclaratiei-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflata in sold la data de 31.12.2010 si neachitata la data de 31.01.2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, la sediul fiecarei CASjudetene, pana la data de 15 februarie 2011.

HOT UPDATE – MODEL IN EXCEL MAI ELABORAT, ALTERNATIV LA CEL PROPUS MAI JOS – CLICK AICI


DESCHIDETI FISIERUL CU GOOGLE DOCS – http://docs.google.com/ – CA SA PUTETI FACE USOR MODIFICARI IN EL (JUDET, ETC.), DEOARECE DESCHIS IN EXCEL NORMAL NU VA LASA SA MODIFICATI. AM PROBAT PERSONAL SI FUNCTIONEAZA.

PENTRU MODELUL DE DECLARATIE IN EXCEL – CLICK AICI

Declaratia se depune prin e-mail, la adresele de mail ale fiecarei case judeteneadrese aici – prin completarea tabelului XLS atasat mai jos. Denumirea fisierului va fi DI_CUI, unde CUI reprezinta partea numerica a codului unic de inregistrare/codului fiscal.

Declaratia inventar se depune la sediul CAS si pe un formular, editat, semnat si stampilat, insotit in mod obligatoriu de certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent.

MODEL DECLARATIE INVENTAR IN FORMAT WORD – CLICK AICI

PENTRU CEI CARE NU S-AU INSCRIS LA NEWSLETTER – DAR CARE VOR SA FIE LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA EL ASTFEL – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA (SUB CALUPUL DE RECLAME) ===> SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

sursa – http://casmures.ro/comunicate.php

20 COMENTARII

  1. […] Declaraţia cuprinde si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, pentru care au fost depuse cereri de restituire în termen, şi care nu au fost restituite până la 31 ianuarie 2011. HOT UPDATE – DECLARATIA INVENTAR IN EXCEL, PENTRU CEI CARE VOR SA O DEPUNA PE E-MAIL – CLICK AICI […]

  2. Buna,
    Pe langa declaratia completata, certficiatul de atestare fiscala, la ce se refera accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetul FNUASS? Cumva trebuie sa anexam si copie dupa declaratiile depus+ordinele de plata? Trebuie sa fie musai din 2006?Daca in 2006 societatea avea alta denumire trebuie sa fac doua declaratii?
    Va multumesc pentru raspunsuri.

  3. @declaratie – nu stiu ce sa zic cu privire la acesoriile vechi. incearca sa dai un tel. la ei, ca poate au o proced. interna si te pot lamuri mai bine.

  4. Pe situl fiecarei Cas judetene trebuie sa fie precizari si un fisier xls care se poate modifica doar varianta ce s-a descarcat de pe server, imediat dupa prima salvare nu se vor mai putea face modificari. Pentru Iasi http://www.hih.ro/index_cas_w.php
    Azi trebuie sa trec sa verific si daca se depune si pentru 0 lei, pentru ca la telefon nu raspunde nimeni.

  5. „dupa care bifati pe foaia Anexa 1, listati, iar apoi bifati pe foaia Anexa 2”

    Cum adica ?! Ce sa bifez ?!!?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.