Comunicat oficial – MFP și ANAF modernizează rețeaua de comunicații a Agenției Fiscale

2
847

Ministerul Finanțelor Publice, prin Centrul Național de Informații Financiare, și Agenția Națională de Administrare Fiscală derulează, în perioada 21 – 22 noiembrie a.c., operațiuni de modernizare a rețelei de comunicații SAN (Storage Area Network), intervenții ce vor genera, în perioada menționată, indisponibilitatea serviciilor electronice furnizate prin intermediul portalului www.anaf.ro.

💡 Intervențiile specialiștilor CNIF asupra rețelei informatice vor începe la ora 9.00, în data de sâmbătă, 21 noiembrie a.c., și vor continua până la ora 9.00 a următoarei zile.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

📌 MFP isi cere scuze anticipat pentru inconvenientele create și vă asigură că întreprinde toate demersurile necesare pentru finalizarea acestei operațiuni înainte de ora planificată.

Pandemia a determinat accelerarea digitalizării la nivel guvernamental, ANAF fiind o instituție cheie în ceea ce privește serviciile electronice oferite contribuabililor.

📌 Potrivit comunicatului – MFP și ANAF optimizează permanent aplicațiile informatice pentru îmbunătățirea administrării fiscale a contribuabililor, atât din perspectiva procedurilor interne pentru eficientizarea proceselor, cât și din perspectiva utilizării serviciilor electronice de către contribuabili.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

💡 Astfel, MFP vrea sa creeze posibilitatea de digitalizare pe scară mai largă a formularisticii primite și transmise de către ANAF, iar, pe de altă parte, sa dezvolte interconectarea cu alte instituții pentru asigurarea comunicării electronice a datelor la nivel inter-instituțional și pentru a reduce prezența contribuabililor la ghișeu.

🎯 Ce verifică inspectorii de muncă în privința respectării măsurilor de protecție necesare pentru combaterea răspândirii SARS-CoV-2 – OFICIAL 🎯 – click aici

2 COMENTARII

  1. O perioada foarte prost aleasa ptr modernizare .Noi contabilii ce facem cu depunerea declaratiilor fiscale?

  2. Digitalizarea genereaza in mod normal disponibilizarea, multi angajati devenind inutili. Dati-mi voie sa ma indoiesc, ca se va intampla asa …..

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.