Comunicat oficial – MFP și ANAF modernizează rețeaua de comunicații a Agenției Fiscale

2
925

Ministerul Finanțelor Publice, prin Centrul Național de Informații Financiare, și Agenția Națională de Administrare Fiscală derulează, în perioada 21 – 22 noiembrie a.c., operațiuni de modernizare a rețelei de comunicații SAN (Storage Area Network), intervenții ce vor genera, în perioada menționată, indisponibilitatea serviciilor electronice furnizate prin intermediul portalului www.anaf.ro.

💡 Intervențiile specialiștilor CNIF asupra rețelei informatice vor începe la ora 9.00, în data de sâmbătă, 21 noiembrie a.c., și vor continua până la ora 9.00 a următoarei zile.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

📌 MFP isi cere scuze anticipat pentru inconvenientele create și vă asigură că întreprinde toate demersurile necesare pentru finalizarea acestei operațiuni înainte de ora planificată.

Pandemia a determinat accelerarea digitalizării la nivel guvernamental, ANAF fiind o instituție cheie în ceea ce privește serviciile electronice oferite contribuabililor.

📌 Potrivit comunicatului – MFP și ANAF optimizează permanent aplicațiile informatice pentru îmbunătățirea administrării fiscale a contribuabililor, atât din perspectiva procedurilor interne pentru eficientizarea proceselor, cât și din perspectiva utilizării serviciilor electronice de către contribuabili.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

💡 Astfel, MFP vrea sa creeze posibilitatea de digitalizare pe scară mai largă a formularisticii primite și transmise de către ANAF, iar, pe de altă parte, sa dezvolte interconectarea cu alte instituții pentru asigurarea comunicării electronice a datelor la nivel inter-instituțional și pentru a reduce prezența contribuabililor la ghișeu.

🎯 Ce verifică inspectorii de muncă în privința respectării măsurilor de protecție necesare pentru combaterea răspândirii SARS-CoV-2 – OFICIAL 🎯 – click aici

REVEDEȚI PREZENTAREA
ANAF
Articolul precedentObținerea numărului de înregistrare și identificare a operatorilor economici (EORI) – pentru formalitățile vamale în relația cu Regatul Unit (după 01.01.2021)
Articolul următorITM – afecțiunile musculo-scheletice, una din cele mai frecvente probleme de sănătate cu care se confrunta lucrătorii
Ministerul Finanțelor Publice, prin Centrul Național de Informații Financiare, și Agenția Națională de Administrare Fiscală derulează, în perioada 21 – 22 noiembrie a.c., operațiuni de modernizare a rețelei de comunicații SAN (Storage Area Network), intervenții ce vor genera, în perioada menționată, indisponibilitatea serviciilor electronice...comunicat-oficial-mfp-si-anaf-modernizeaza-reteaua-de-comunicatii-a-agentiei-fiscale

2 COMENTARII

  1. O perioada foarte prost aleasa ptr modernizare .Noi contabilii ce facem cu depunerea declaratiilor fiscale?

  2. Digitalizarea genereaza in mod normal disponibilizarea, multi angajati devenind inutili. Dati-mi voie sa ma indoiesc, ca se va intampla asa …..

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.