ANOFM va implementa o platformă unică în care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor și clienților SPO

0
1392

Potrivit sefului institutiei – sursa – ANOFM are in implementare proiectul eSPOR (Relația Serviciului Public de Ocupare cu angajatorii). Pornind de la principiul „online first”, se va dezvolta în perioada următoare o platformă unică în care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor și clienților SPO.

Printre altele, platforma va face posibile următoarele:

Depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, inclusiv a documentelor semnate cu semnătură electronică calificată

Declararea locurilor de muncă pe bază de competențe, cu funcționalități care să permită operarea rapidă a ofertelor repetitive și gestionarea flexibilă a acestora

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

Generarea și depunerea inclusiv cu semnatură electronică a documentelor necesare obținerii diferitelor subvenții, a stimulentelor financiare, inclusiv cu module de verificare, aprobare și generare a documentelor necesare

✅ Posibilitatea interacțiunii directe între angajatori și șomeri, prin profile de companie disponibile online, prin lista locurilor de muncă, disponibilă în profilul angajatorului, prin căutarea online a candidaților ce îndeplinesc criteriile de angajare, prin identificarea online a joburilor disponibile, de către o persoană aflată în căutarea unui loc de muncă, prin profilarea candidaților atât prin prisma competențelor și experienței în muncă dobândite în mod formal și documentate prin CV, cât și a celor nedocumentate dar evaluate direct de managerii de caz sau prin instrumente de evaluare psiho-aptitudinală

UTIL – două noi resurse pentru contabili (canal YouTube și grup Telegram)click aici

✅ Posibilitatea de a genera automat, în timp real, analize disponibile la nivel național, regional și județean cu privire la piața muncii și evoluția acesteia prin integrarea informațiilor culese din profilele companiilor, persoanelor în căuarea unui loc de muncă înscrise, șomeri, cercetări realizate de SPO, informații din baze de date externe SPO (Revisal, INS, Ministerul Educației etc.)

Monitorizarea și evaluarea rezultatelor de tip business intelligence (statistici șomeri, agregare date pe nivele de profilare a diferitelor servicii furnizate atât angajatorilor cât și persoanelor în căutarea unui loc de muncă, măsurarea intensității intervențiilor atât la nivel de angajator cât și la nivel de persoană, dupa o varietate de criterii

Ordin ANOFM nr. 456/2020 – procedura de acordare a sumelor prevăzute de OUG 92/2020 (persoane în vârstă de peste 50 de ani și între 16 și 29 ani) – click aici

✅ Disponibilitatea serviciilor SPO printr-o aplicație mobilă dedicată (iOS și Android)

Posibilitatea automatizării fluxurilor interne SPO, gestionării electronice centralizate a documentelor și sarcinilor de lucru, comunicării, inclusiv prin mijloace audio-video integrate, în vederea creșterii calității serviciilor oferite și reducerii timpului de răspuns în interacțiunea cu clienții SPO.

MODELE documente pentru decontarea sumei de 41,5% din salariu – Cerere, Declarație, Listă (editabile) – CLICK AICI

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.