AcasăSituatii financiare anualeDeclarația de inactivitate - care este termenul limită de depunere în anul...

Declarația de inactivitate – care este termenul limită de depunere în anul 2019 (pentru raportare aferentă an 2018)

In conformitate cu OMFP 10/03.01.2019 – privind principalele aspecte legate de întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale şi a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, precum și pentru reglementarea unor aspecte contabile (MO 35 din 14.01.2019) – text integral aicientităţile care nu au desfăşurat activitate de la constituire până la 31 decembrie 2018trebuie să depună (în acest sens) la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice o declaraţie pe propria răspundere a persoanei care are obligaţia gestionării entităţii.

Depunerea la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice a declaraţiilor entităţilor care nu au desfăşurat activitate de la constituire până la 31 decembrie – se efectuează în termen de 60 de zile de la încheierea exerciţiului financiar, RESPECTIV PANA LA 01.03.2019 .

UPDATE (12.02.2019) – Declarație de inactivitate (S1046) – ANAF a publicat azi PDF-ul inteligent (pentru entități care nu au desfășurat activitate în 2018) – click aici

Termen depunere bilanț la 31.12.2018 – în anul fiscal 2019 (info – situații financiare/raportări contabile) – CLICK AICI

1421327446_Definitivarea impozitului pe profit 2014 (14.01 CHESTIUNE IMPORTANTA – CU APLICARE DE CATIVA ANIdeclarațiile de inactivitate nu se depun NUMAI în format tiparit/print – in baza unui model propriu, elaborat de fiecare contribuabil .

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

1421327446_Definitivarea impozitului pe profit 2014 (14.01 În vederea depunerii declarațiilor de inactivitate în formă electronică, având atașată o semnătură electronică extinsă, sau numai în format hârtie și în format electronic, entitățile folosesc programul de asistență pus la dispoziție gratuit de către Ministerul Finanțelor Publice pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală .

Prevederile referitoare la depunerea declarației, se aplică în mod corespunzător și subunităților fără personalitate juridică din România, care aparțin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, de către fiecare asemenea subunitate.

1421327446_Definitivarea impozitului pe profit 2014 (14.01 Declaraţia va cuprinde toate datele de identificare a entităţii:

– denumirea completă (conform certificatului de înmatriculare);
– adresa şi numărul de telefon;
– numărul de înregistrare la registrul comerţului;
– codul unic de înregistrare;
– capitalul social.


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

22 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura