Declarația/Formularul L 153 (formular inteligent – fonduri publice) – actualizare nouă de la ANAF in 29.10.2018

0
651

Pe site-ul oficial a fost actualizat, in data de 29.10.2018, PDF-ul inteligent pentru L153 – formular aferent procedurii de transmitere a datelor privind veniturile salariale pentru personalul plătit din fonduri publice, conform Ordinului MMJS nr. 2169/2018 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 877 din 17.10.2018 .

Motivele actualizarii din 29.10.2018 – CORECTAREA NOMENCLATORULUI DE FUNCTII (POZITIILE 1046, 1949, 1955 SI 1963); OPTIMIZAREA FUNCTIONARII FORMULARULUI PENTRU UN VOLUM MARE DE DATE.

PENTRU A DESCARCA PDF INTELIGENT L 153 – CLICK AICI

Obligația completării corecte a prezentei declarații revine tuturor instituțiilor/autorităților publice la care se face referire în cadrul art. 2 din Legea cadru nr.153/2017, cu modificările și completările ulterioare, respectiv tuturor instituțiilor/autorităților publice al căror personal exercită o funcție în baza unui contract individual de muncă, a unui act administrativ de numire ori a unui alt fel de act emis în condițiile legii.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS) – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI.

Este indicat ca persoanele numite de conducătorul instituției/autorității publice pentru a completa formularul L153 să facă parte din echipa de resurse umane și/sau serviciul economic/financiar a/al instituției, sau să aibă atribuțiile și cunoștințele corespunzătoare completării datelor detaliate de încadrare și salarizare a angajaților. Conducătorul fiecărei instituții vizate are obligația de a desemna una sau mai multe persoane pentru completarea datelor în formularul L153.

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

ALTE FISIERE PUSE LA DISPOZITIE DE ANAF SI MINISTERUL MUNCII – AICI SI AICI.

Articolul precedentDe ce este necesară elaborarea instrucțiunilor proprii de SSM?
Articolul următorGhid de bune practici privind prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) în cadrul activității profesiei de contabil și auditor financiar

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.