ANAF – numărul unic de identificare a caselor de marcat se obține online în cel mult trei minute

0
70

Documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spațiului Privat Virtual. Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale în vederea instalării în mai multe zone geografice.

Verificarea formularului C801 depus prin Spațiul Privat Virtual durează în medie un minut. Într-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat și se comunică în contul de SPV. Prin urmare, dacă utilizează această facilitate oferită de ANAF în colaborare cu Centrul Național pentru Informați Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obține certificatul în cel mult trei minute.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS) – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI.

Totodată, pe site-ul www.anaf.ro/Asistență Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare.

Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60. Agenția Națională de Administrare Fiscală a întreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obținerea numărului unic de identificare a caselor de marcat și le recomandă acestora să solicite certificatele prin intermediul Spațiului Privat Virtual.

IMPORTANT (oficial) – Termenele de depunere a declarațiilor pentru casele de marcat – A4200, A4203, F4109 (plus pașii necesari) click aici

ANAF este preocupată permanent de îmbunătățirea serviciilor, strategia sa vizând dezvoltarea comunicării în mediul electronic, pentru a oferi contribuabililor o interacțiune rapidă și modernă cu instituția.

Sursa – Serviciul comunicare, relații publice și mass media

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

UPDATE – INSTRUCȚIUNI pentru utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale (ghid de îndrumare cu modele incluse) – click aici

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.