Începând cu 1 ianuarie 2019, comunicarea între MFP-ANAF și contribuabili va fi realizată exclusiv online.

În 98% dintre sediile ANAF sunt calculatoare la dispoziția contribuabililor“Cea mai bună metodă prin care contribuabilii se pot familiariza cu serviciile online este utilizarea lor” .

Pornind de la această premisă, ANAF a pus la dispoziția contribuabililor, în 98% dintre sediile sale, calculatoare în sistem self service. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale.

Lista sediilor în care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili poate fi accesată la următorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/listeselfservice.htm

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOTELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STANGA JOS) – SI ABONEAZA-TE LA NOTIFICARI. DE CATE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECAT LA CEI CARE NU SUNT ABONATI.

De asemenea, inspectorii fiscali vor sprijini contribuabilii pentru familiarizarea cu orice serviciu online pus la dispoziție de ANAF: înscrierea în Spațiul Privat Virtual, depunerea de declarații, consultarea ghidurilor și informațiilor existente pe site-ul ANAF
etc.

Începând cu 1 ianuarie 2019, comunicarea între MFP – ANAF și contribuabili va fi realizată exclusiv online.

Sursa – ANAF – Serviciul comunicare, relații publice și mass media

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill