MFP informează asupra consecințelor publicității înșelătoare și comparative – CONTROALE

1
141

Ministerul Finanțelor Publice derulează o campanie de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă la un eșantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun (cod CAEN 4711).

Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora.

De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, broșuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislației în domeniu pot fi aplicate sancțiuni.

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii: comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.

Sursa – MFP Facebook

1 COMENTARIU

  1. Nu mai doresc notificari, nu imi sunt folositoare, va rog dezabonare urgenta, ma deranjeaza sumedenia de newslettere!
    multumesc,
    cu respect,

    avocat Melania Floarea

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.