Recuperare baza date Revisal – informatii ITM (in functie de numarul de angajati)

0
84

Potrivit – ITM Caras-Severin – referitor la adoptarea unei soluții tehnice pentru angajatorii care se confruntă cu situația pierderii bazei de date aferente Registrului General de Evidență a Salariaților în format Electronic:

Conform art. 8 alin (5) din HG 500/2011, angajatorul este răspunzător pentru păstrarea în condiții de securitate a datelor precum și pentru păstrarea lor pe o perioadă îndelungată.

Registrul electronic și dosarele personale ale fiecărui salariat se vor păstra în condiții care să asigure securitatea datelor, precum și păstrarea lor îndelungată și corespunzătoare, cu respectarea prevederilor Legii 677/2001, cu modificările și completările ulterioare.

Angajatorul răspunde pentru asigurarea acestor condiții, precum și pentru orice prejudiciu produs salariatului sau oricărei alte persoane fizice sau juridice, prin încălcarea acestor obligații. Deci, angajatorul, periodic (de preferat la fiecare se transmitere), trebuie să-și salveze datele și pe un suport extern (stick usb, CD, DVD, hard disk extern), așa cum scrie și în manualul de utilizare a aplicației, folosind funcțiunea „Salvare bază de date” din meniul „Instrumente” atunci când are înregistrați în aplicație mai mulți angajatori sau tabul „Export angajator” din același meniu, când are de salvat un singur angajator (procedură explicată și mai jos)

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

În cazul în care, din diferite motive angajatorii își pierd baza de date și nu o au salvată, atunci procedeul este următorul:

angajatorii cu peste 50 de salariați (inclusiv) va prezenta inspectoratului o cerere de recuperare, însoțită de o copie a certificatului de înmatriculare, de o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită recuperarea este alta decât reprezentantul legal al angajatorului și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite. Inspectoratul Teritorial de Muncă va transmite solicitarea către Inspecția Muncii, urmând ca după primirea bazei de date recuperată, să o pună la dispoziția angajatorului, care, la primire va prezenta o împuternicire semnată și ștampilată de angajator, în cazul în care persoana care primește baza de date recuperată este alta decât reprezentantul legal al angajatorului, și o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite.

pentru angajatorii de dimensiuni de până la 50 de salariați, inspectoratul va pune la dispoziție un „Raport angajator” pentru a avea informațiile corecte, urmând să își recreeze registrul prin reintroducerea datelor respectând în mod riguros identificatorii specifici fiecărei entități – CUI, categorie, formă juridică, formă de organizare, nivel de înființare pentru angajator, CNP pentru salariat, număr și dată încheiere contract pentru contract.

Pierdut baza Revisal – pasi la ITM pentru reconstituire baza de date (2015) – click aici

Anunțuri publicitare

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.