Probabil muti cunoașteți faptul potrivit caruia, conform OMFP nr. 2861 din 9 octombrie 2009 – text integral – pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii (publicat în MO nr. 704 din 20 octombrie 2009), imediat dupa finalizarea procesului de inventariere responsabilul gestiunii inventariate trebuie sa dea o noua declaratie.
Aceasta este diferita fata de cea data la inceputul inventarierii si constituie un document care face parte integranta din dosarul pentru inventarierea anuala a patrimoniului. In acest sens, va propunem un model al acestei declaratii, pe care va rugam sa il recomandati si la prieteni, in cazul in care va este de folos.
PENTRU DECLARAȚIA DATA DE GESTIONAR ULTERIOR INVENTARIERII (MODEL 2014) – CLICK AICI
ALTE ARTICOLE UTILE PE SUBIECTUL INVENTARIERII ANUALE LA 31.12.2014:
– Decizie privind desemnarea comisiei pentru efectuarea inventarului anual – la 31.12.2014 (model) – CLICK AICI
– Inventarierea patrimoniului la 31.12.2014 – info util inainte de inceperea procedurilor – CLICK AICI
– Model proceduri inventariere la 31.12.2014 – document obligatoriu pentru orice contribuabil – CLICK AICI
– Grafic inventariere la 31.12.2014 (program și perioada) – model pentru afișare – click aici
– Declaratia gestionarului inaintea inceperii inventarului anual la 2014 – model – click aici
– Listă de inventariere – model pentru inventar anual la 31.12.2014 (util) – click aici
– Proces-Verbal inventariere numerar casierie unitate – necesar inventariere anuala 2014 – CLICK AICI
– Extras de cont confirmare sold (clienti) – pentru inventariere la 31.12.2014 – CLICK AICI
– Proces-Verbal de sigilare – model pentru inventarierea anuala la 31.12.2014 (util) – CLICK AICI
Buna seara ! Va rog mult sa ma ajutati sa clarific o situatie!
O societate (SRL) s-a inregistrat la RC din Romania, in luna octombrie 2014, este platitoare de tva, are ca obiect de activitate Comert cu ridicata de produse alimentare si nealimentare. Cumpara marfuri de la furnizori din Romania si le livreaza, le vinde in Anglia la o Societate (SRL) , platitoare de tva . Transportul marfii se achita de Societatea cumparatoare din Anglia .Va rog sa ma informati despre documentele care trebuie sa insoteasca marfa la livrare ( atasate de factura ), despre regimul tva , despre Declaratii ce trebuiesc transmise la ANAF si tot ce are legatura cu aceasta activitate .Va multumesc !
PUNE, TE RUGAM INTREBAREA AICI:
– https://www.facebook.com/groups/461223925594/
– https://groups.yahoo.com/neo/groups/contacafe_club/info
[…] gestionar după efectuarea procesului de inventariere anual – la 31.12.2014 (important) – click aici – Ce trebuie sa conțină Procesul-Verbal privind rezultatele inventarierii anuale (la 2014) – […]