AcasăCodul munciiEvitarea dublarii contractelor in Revisal – comunicat ITM in atentia angajatorilor

Evitarea dublarii contractelor in Revisal – comunicat ITM in atentia angajatorilor

Reguli transmise Inspectoratelor Teritoriale de Munca de Echipa TeamNet :

I. Referitor la dublarea contractului, reamintim urmatoarele reguli care, daca sunt respectate evita dublarea contractelor sau a salariatilor:

1) In cazul tranferului de la un contabil la altul, trebuie folosita functia IMPORT – EXPORT din Revisal ;
2) De asemenea, in cazul transferului, informatiile contractelor trebuiesc reintroduse exact cu aceleasi informatii !
3) Pentru angajatorii nonRevisal, in cazul modificarii identificatorilor salariatilor (respectiv CNP) sau a contractelor (numar si data contract) registrul trebuie sa aiba urmatoarele informatii completate:

CNP = Elementul va conţine codul numeric personal al salariatului dacă acesta are cetăţenie română sau alt identificator unic al persoanei în cazul în care salariatul are altă cetăţenie

CNPVechi = Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul modificării elementului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

NumarContract = Elementul va conţine numărul de identificare atribuit contractului de către angajator

NumereContractVechi = Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul corecţiei elementului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

DataContract = Elementul va conţine data încheierii valabile a contractul de muncă, prin semnarea de ambele părţi, conform înscrisului din acesta

DateContractVechi = Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul corecţiei elemetului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.

In cazul nerespectarii procedurii de lucru in vigoare in rapoartele de analiza (Activitate Angajator/Activitate Salariat ) datele vor fi afisate eronat, totusi in cazul sesizarii erorilor respective de catre angajator contractele introduse gresit vor fi eliminate din raportarile statistice.

II. Pentru rezolvarea situatiilor privind datele eronate create pana in prezent, Echipa Teamnet International Costomer Support va propune o procedura de lucru care va presupune implicarea angajatorului ,inspectoratelor teritoriale de munca si respectiv Inspectia Muncii.

Sursa informatii – http://www.itmteleorman.ro/


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura