AcasăGeneralAplicaţia "Revocare online - formulare 151/153" - instrucţiuni de utilizare

Aplicaţia “Revocare online – formulare 151/153” – instrucţiuni de utilizare

Incepând cu data de 11.04.2013, pe portalul ANAF a fost publicată aplicaţia “Revocare online – formulare 151/153”. Iata etapele pe scurt:

1. Obţineţi un certificat calificat de semnătură electronică conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditaţi. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditaţi, este stabilit şi publicat de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale pe site-ul www.mcsi.ro.

2. Instalaţi programul Adobe Reader 8.2.

3. Descărcaţi documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completaţi-l, transmiteţi-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiţi-l semnat de acesta, apoi transmiteţi-l prin portal la ANAF (modulul Declaraţii electronice, opţiunea inregistrare certificate calificate).

4. Listaţi, semnaţi şi ştampilaţi cererea de utilizare a serviciului de depunere electronică (formularul 150).

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA “Aboneaza-te la insemnari”.

5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situaţia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezintă documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil. Dacă există calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezintă documentul, in original şi copie, care atestă această calitate (acest document poate fi Hotărarea Adunării Generale a Acţionarilor sau Statutul societăţii comerciale).

6. Prezentaţi documentele la orice unitate fiscală (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).

7. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regulă prin e-mail, pe adresa comunicată in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentaţiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de către contribuabil nu reprezintă un obstacol procedural, tehnic sau de altă natura, pentru depunerea declaraţiilor. După acest termen puteţi incerca să utilizaţi serviciul de depunere declaraţii. Recipisa primită in urma depunerii este o confirmare a posibilităţii tehnice de utilizare a serviciului “Depunere declaraţii”. Dacă intampinaţi probleme la depunerea declaraţiilor, vă rugăm să trimiteţi mesajul de eroare pe adresa de email [email protected]

8. Accesaţi adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaraţii, Declaraţii ANAF (veţi fi redirecţionat pe portalul ANAF)

9. Descărcaţi formularele electronice .

10. Completaţi formularele de declaraţii.

11. Transmiteţi declaraţiile.

12. Examinaţi starea declaraţiilor transmise

3 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!