Mesaje obţinute la depunerea electronica a declaraţiilor pe site-ul ANAF

3
400

– Documentul depus nu este o declaraţie tip pdf sau nu este semnat cu un certificat digital. Vă rugăm refaceţi depunerea. Dacă eroarea persistă, trimiteţi email pe adresa [email protected]

Acest mesaj indică faptul că declaraţia depusă nu este semnată cu certificat digital. Vă rugăm urmaţi instrucţiunile pentru depunerea electronică a declaraţiilor.

– Stare: Recepţionat. Acest mesaj indică efectuarea depunerii documentului. Acesta nu a fost încă verificat.

– Stare: Documentul depus este o declaraţie fiscală.

Acest mesaj vă apare dacă documentul depus este o declaraţie validă (documentul conţine codul formularului, perioada de raportare şi CUI-ul). Dacă primiţi acest mesaj depunerea se poate considera efectuată. Pentru a determina dacă declaraţia este completată corect urmăriţi în continuare mesajele ce apar până la obţinerea mesajului Declaraţia a fost prelucrată. Dacă în locul acestui mesaj veţi obţine mesaje de prelucrare cu erori veţi fi contactat de Administraţie. Depunerea se consideră invalidă şi trebuie repetată procedura de depunere cu remedierea erorii/erorilor prin folosirea formularelor şi instrucţiunilor de completare prezentate la Descărcare formulare.

Cum se depune “Declaratia 100″ prin mijloace electronice (online) – ghid util – click aici

– Stare: Documentul depus nu conţine o declaraţie fiscală. Nu există cod formular. Vă rugăm să refaceţi documentul utilizând formularele şi instrucţiunile de completare prezentate la Descărcare formulare.

Acest mesaj vă apare în cazul în care documentul trimis nu are codul formularului. Aceasta eroare poate să apară numai în cazul (ipotetic) în care încercati să folosiţi alte documente decât cele prezentate pe site în secţiunea Descărcare formulare.

– Stare: Documentul depus nu conţine o declaraţie fiscală. Nu conţine luna din perioada de raportare. Vă rugăm să refaceţi documentul utilizând formularele şi instrucţiunile de completare prezentate la Descărcare formulare.

Acest mesaj vă apare în cazul în care documentul trimis nu are completată luna din perioada de raportare. Aceasta eroare poate să apară numai în cazul (ipotetic) în care încercaţi să folosiţi alte documente decât cele prezentate pe site în secţiunea Descărcare formulare.

Cum verificam starea declaratiilor fiscale depuse online – D 300, D 100, D 301, D 390, D 101, D 103, D 120, D 710 – click aici

– Stare: Documentul depus nu conţine o declaraţie fiscală. Nu conţine anul din perioada de raportare. Vă rugăm să refaceţi documentul utilizând formularele şi instrucţiunile de completare prezentate la Descărcare formulare.

Acest mesaj vă apare în cazul în care documentul trimis nu are completat anul din perioada de raportare. Această eroare poate să apară numai în cazul (ipotetic) în care încercaţi să folosiţi alte documente decât cele prezentate pe site în secţiunea Descărcare formulare.

– Stare: Documentul depus nu conţine o declaraţie fiscală. Nu corespunde codul din document cu codul din certificat. Vă rugăm verificaţi că aţi introdus corect cui-ul şi că aţi semnat cu certificatul corespunzator. Vă rugăm să refaceţi documentul şi să efectuaţi o nouă depunere.

Acest mesaj vă apare în cazul în care documentul trimis nu are completat corect codul de identificare fiscală. Această eroare poate fi datorată completării inadecvate a codului de identificare fiscală. De exemplu, codul real este 19578 şi s-a introdus 19577. Comparaţia se face între codul introdus în document şi cel din certificatul cu care s-a semnat documentul. Depunerea se consideră invalidă şi trebuie repetată procedura de depunere cu remedierea erorii/erorilor prin folosirea formularelor şi instrucţiunilor de completare prezentate la Descărcare formulare.

Cum depunem electronic (online) “Declaratia 300″ pe anaf.ro – indrumar util – click aici

– Stare: Documentul depus nu conţine o declaraţie fiscală. Semnătura este invalidă. Vă rugăm să refaceţi documentul utilizând formularele şi instrucţiunile de completare prezentate la Descărcare formulare.

Acest mesaj vă apare în cazul în care documentul semnat a suferit modificări dupa semnare, înainte de a fi transmis. Acest caz este ipotetic dacă se utilizează formularele de pe site, deoarece modificarea documentului după semnare produce automat ştergerea semnăturii şi imposibilitatea salvării documentului cu modificări ulterioare semnării lui. Depunerea se consideră invalidă şi trebuie repetată procedura de depunere cu remedierea erorii/erorilor prin folosirea formularelor şi instrucţiunilor de completare prezentate la Descărcare formulare.

Conţinutul mesajelor în urma prelucrării şi verificării declaraţiilor fiscale la organul fiscal competent:

– Informaţii după prelucrare: Declaraţia a fost prelucrată.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia a fost prelucrată şi au fost identificate erori. În vederea efectuării corecturilor, vă rugăm să vă prezentaţi la sediul unităţii fiscale sau să depuneţi o declaraţie rectificativă, după caz. În speranţa că veţi da curs solicitării noastre, vă mulţumim.
Erorile provin de la corelaţiile din cadrul declaraţiei sume calculate, totaluri, verificări cu alte declaraţii, etc.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Fişierul transmis este eronat.
Nu se respectă conţinutul standard al fişierului (include şi faptul că fişierul conţine aceleaşi date ale unei declaraţii depuse anterior) sau informaţiile referitoare la codul fiscal, perioada de raportare, tipul formularului sunt eronate. Daca mesajul este generat in urma prelucrarii unei declaratii rectificative tip 710, suma initiala nu coicide cu sumele declarate anterior in D100 sau D710 pentru acea perioada de raportare.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Fişierul transmis are erori de completare. Verificaţi sumele datorate/deductibile/de plată şi de recuperat. Erorile provin de la corelaţiile din cadrul declaraţiei 100 a se citi instrucţiunile de completare pentru rândurile 1, 2, 3, 4.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. A mai fost depusă o declaraţie pentru aceeaşi perioadă.
Nu se acceptă depunerea mai multor deconturi de tva pentru aceeaşi perioadă de raportare.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Contribuabilul nu este înregistrat ca plătitor de tva.
Pentru declaraţii depuse de contribuabilii care nu sunt înregistraţi, la organul fiscal de care aparţin, ca plătitori de tva.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Contribuabilul este înregistrat ca plătitor de tva trimestrial.
Pentru declaraţii depuse la alte perioade de raportare decât trimestrul lunile 3, 6, 9 ,12.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Contribuabilul este înregistrat ca plătitor de tva semestrial.
Pentru declaraţii depuse la alte perioade de raportare decât semestrul lunile 6, 12.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Contribuabilul este înregistrat ca plătitor de tva anual.
Pentru declaraţii depuse la alte perioade de raportare decât anul luna 12.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Codul de identificare fiscală este eronat.
– Informaţii după prelucrare: Declaraţia nu a fost prelucrată. Vă rugăm să folosiţi alt canal de depunere a declaraţiei.
Dacă mesajul este altul decât „Declaraţia a fost prelucrată”, veţi fi notificat pentru corectarea acestora de către administraţia financiară.

Sursa – http://www.anaf.ro/

Anunțuri publicitare

3 COMENTARII

  1. Va rog sa-mi spuneti ce nu fac bine la transmiterea declaratiei 112?
    Lucrez cu programul de contabilitate Saga.Programul completeaza decl.112,eu o semnez cu semnatura electronica,de la cert sign,o salvez pe desktop,incerc sa intru pe „e-guvernare”,transmitere declaratii si NU pot.Imi apare mesajul:”a aparut o eroare in timpul conectarii la app.anaf.mfinante.gov.ro” „Codul erorii:ssl_error_renegotiation_not_allowed”.

    Va multumesc pt.ajutor!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.