AcasăNewsANAF - contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună”

ANAF – contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună”

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a desfășurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacție a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de îndrumare și asistență în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației, care poate fi accesat la numărul de telefon 031.403.91.60.

Chestionarul a fost completat de 600 de respondenți (99% rată de răspuns) în marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesioniști în domeniul fiscal sau reprezentați ai unei asociații ori ai unei întreprinderi familiale. Dintre aceștia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte bună” și ”Bună”, în timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte mulțumiți” și ”Mulțumiți” de interacțiunea cu agenții Call-Center.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

Sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenți ar recomanda serviciul Call-Center unui prieten sau coleg, precum și faptul că majoritatea respondenților au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro și de la personalul ANAF.

Totodată, respondenții sondajului au declarat că printre informațiile oferite în mod automat în momentul apelării Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de înregistrarea în SPV, plata obligațiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligațiilor fiscale.

Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații fiscale de declarare sau de plată.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

🔍 ALTE RESURSE UTILE – DIN ULTIMA PERIOADA: 🔍

✅ – HAI SA AJUTAM! – Solicitare sprijin pentru Asociația Literata. Va mulțumim anticipat tuturor!click aici

💡 – Împuternicire (model 2022) – pentru înrolare/înregistrare in SPV a firmei/companiei/entității, cu semnătura electronică a contabilului – click aici
💡 – Împuternicire (model) – pentru înrolare/înregistrare in SPV a firmei/companiei/entității, cu semnătura electronică a contabilului – click aici
💡 – ITM (oficial 2022) – adeverința de vechime în muncă vs. extras de Revisal – click aici
💡 – Înregistrarea în SPV pe baza certificatului digital calificat – material video oficial ANAF – click aici
💡 – Instrucțiuni video pentru înregistrarea în SPV a persoanelor fizice – pe bază de nume de utilizator și parolă (OFICIAL) – CLICK AICI
💡 – Împuternicire (procură specială) – MODEL – anexa pentru F 150 (declarații electronice) sau pentru SPV – click aici
💡 – Plafonul privind cheltuielile cu sponsorizarea – modificări aduse de Legea nr. 322/2021, la impozit pe profit si impozit pe veniturile microîntreprinderilor – click aici
💡 – Formular/Notificare 097 – privind aplicarea/încetarea aplicării sistemului TVA la încasare (model 2022) – CLICK AICI
💡 – Ce AMENZI se pot aplica in anul 2022 – pentru nedepunerea Declarației 094 în termen (info util) – click aici
💡 – ANAF – ghidul fiscal al contribuabililor care au obligația de declarare a veniturilor realizate din străinătate – click aici
💡 – Operațiuni triunghiulare TVA – material informativ oficial de la ANAF (decembrie 2021) – click aici
💡 – Plafoane/praguri fiscale 2022 – pentru fiecare impozit/taxa/contribuție (inclusiv termene ANAF și declarații de depus) – click aici
💡 – Ce trebuie să se afișeze la orice magazin/punct de lucru (actualizat 2022) – afișe obligatorii comercianți/prestatori servicii/etc. – click aici
💡 – Câte zile lucrătoare sunt în fiecare luna din anul 2022 (inclusiv detaliere pe ore lucrătoare) – INFO – click aici
💡 – Contribuții angajat și angajator 2022 – care sunt cotele de contribuții salariale (taxe) aplicabile în anul curent (info util) – CLICK AICI
💡 – Codul Muncii sau Legea 53/2003 – versiunea actualizată la data de 01.01.2022 (editabil și gratuit) – CLICK AICI
💡 – Codul Fiscal valabil în 2022 – inclusiv Normele Metodologice de Aplicare ale acestuia (Codul de Procedura Fiscala actualizat 2022) – click aici
💡 – Decizie internă facturi, chitanțe, avize, etc. (pentru alocare serie și număr în 2022) – document necesar de întocmit la început de an (actualizat) – click aici
💡 – Cursul de schimb valutar leu/euro la 31.12.2021 – indicator utilizat la calculul cifrei de afaceri sau alți indicatori (INFO 2022) – click aici
💡 – Decizie internă privind programarea (planificarea) concediilor de odihnă pe anul 2022 – gratuit, editabil și actualizat (model 2021) – CLICK AICI
💡 – OUG nr. 142/2021 – modificarea art. 164 din Codul Muncii (aplicarea salariului minim > 2 ani vechime) – click aici
💡 – Legea nr. 322/2021 – pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal – click aici
💡 – ANAF (SCRISOARE DE INFORMARE) – în atenția operatorii economici care dețin aparate de marcat electronice fiscale (AMEF), încă NECONECTATE – click aici
💡 – Broșură Criptomonede – tratamentul fiscal al veniturilor realizate de persoanele fizice din transferul de monedă virtualăclick aici


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a desfășurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacție a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de îndrumare și asistență în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației, care poate fi accesat la...ANAF - contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună”
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura