OPANAF nr. 1619/2021 – număr de evidență a plății (text integral si info oficial)

0
2115

Stimati colegi, va informam pe aceasta cale ca, in Monitorul Oficial nr. 950 din 05 Octombrie 2021, a fost publicat Ordinul președintelui ANAF nr. 1619 din 12 octombrie 2021 – privind completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.607/2016 pentru aprobarea Instrucţiunilor de completare a numărului de evidenţă a plăţii.

AVAND IN VEDERE CELE DE MAI SUS, VA SUPUNEM ATENTIEI TEXTUL INTEGRAL si un info via AJFP Dambovita (cu multumiri institutiei de la noi). SPERAM SA VA FIE DE FOLOS (atentie si la resursele din articol).

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici – DUPA CARE DAI CLICK PE „SUBSCRIBE” SI APOI PE CLOPOTEL. MULTUMIM!

– Una dintre aplicațiile informatice ce trebuie dezvoltată în vederea optimizării activității ANAF o reprezintă Nivelul Operativ al Executarii Silite (NOES), aplicaţie care redă în mod operativ, stadiul măsurilor de executare silită întreprinse pentru recuperarea anumitor tipuri de creanțe (ex. atragerea răspunderii solidare, creanțe stabilite de alte instituții publice).

– În plan secundar, această aplicaţie informatică are rol în gestionarea integrată a creanţelor/informaţiilor care nu pot fi înregistrate în aplicaţiile informatice Sistemul de administrare a creanţelor fiscale (SACF) şi Gestiunea obligaţiilor din taxe, impozite, contribuţii şi amenzi (GOTICA).

PENTRU A DESCARCA OPANAF NR. 1619/2021 – CLICK AICI

– Principalul obiectiv pentru care a fost creată o astfel de aplicaţie a fost acela de a facilita reacţia rapidă a administraţiei fiscale în faţa acumulării de arierate.
În plan secundar, această aplicaţie informatică are rol în gestionarea integrată a creanţelor/informaţiilor care nu pot fi înregistrate în aplicaţiile informatice Sistemul de administrare a creanţelor fiscale (SACF) şi Gestiunea obligaţiilor din taxe, impozite, contribuţii şi amenzi (GOTICA).

– Astfel, în vederea implementării fluxului de informații în ceea ce privește realizarea procedurii de valorificare a bunurilor sechestrate a fost necesară deschiderea unui cont prin intermediul căruia se înregistrează operațiunile care vizează încasarea prețului bunurilor valorificate, precum și a taxei de participare la licitație.

– Pentru atribuirea unei plăți unei anume proceduri de valorificare este necesară utilizarea numărului de evidență a plății. În funcție de numărul de evidență a plății înscris în documentul de plată, organul de executare identifică cărei proceduri de valorificare inițiate îi corespunde suma plătită de către ofertant astfel că, în aplicația informatică este importată informația despre plată în subsistemul aferent desfășurării procedurii de valorificare și atribuită bunului pentru vânzarea căruia se desfășoară această procedură.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

– În acest mod, urmează a fi implementat fluxul informatic între aplicația informatică NOES și TREZOR astfel încât să fie realizat schimbul de informații între organele de executare competente în valorificarea bunurilor, prin intermediul operațiunilor de distribuire/transfer derulate în relația cu unitățile Trezoreriei Statului, ceea ce conduce la optimizarea activității de executare a bunurilor sechestrate.

– Numărul de evidență a plății urmează a fi folosit de ofertanţi pentru plata taxei de participare la licitaţie şi cumpărătorii pentru plata preţului rezultat în urma valorificării bunurilor sechestrate.

🔍 ALTE RESURSE UTILE – DIN ULTIMA PERIOADA: 🔍

📌 – Stabilirea salariului de bază minim brut sub nivelul celui prevăzut de HG nr. 1071/2021 – nivel contravenții (sancțiuni) – click aici
💡 – Ce întocmim pentru aliniere la noul salariu minim din 2022 (2.550 lei) – “Decizie colectivă de mărire a salariilor” sau „Act adițional” ? – click aici
📌 – Care este termenul transmitere în Revisal a modificărilor la salariul minim din 2022 – 20 de zile lucrătoare (calculate începând cu 01 ianuarie 2022) – click aici
✋ – Decizie colectivă majorare salariu minim angajați (cu anexă semnături) – MODEL (începând cu ianuarie 2022) – click aici
📌 – Act Adițional majorare salariu minim din 01.01.2022 – model UTIL pentru angajatori (gratuit, editabil) – click aici
👉 – Codul Muncii sau Legea 53/2003 – versiunea actualizată la luna OCTOMBRIE 2021 (editabil și gratuit) – click aici

✋ – ITM (oficial) – punct de vedere aplicare ORDIN MMPS nr. 585 din 2021 (elemente CIM obligatorii din 19.07.2021) – click aici
📌 – ANAF – ghid fiscal al contribuabililor care realizează venituri din premii și jocuri de noroc (actualizat în data de 22.09.2021) – click aici
💡 – OUG nr. 117/2021 – pentru modificarea și completarea Legii nr. 53/2003 (Codul muncii) – click aici
💡 – OUG nr. 110/2021 – prelungire acordarea unor zile libere plătite părinților și altor categorii de persoane – CLICK AICI
💡 – OUG nr. 111/2021 – noile prevederi cu privire la șomaj tehnic (protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale) – click aici
💡 – Model declarație pe propria răspundere (anexa nr. 7, indice 1) – conform Ordin MS/CNAS nr. 1898/855/2021 – click aici

REVEDEȚI PREZENTAREA
ANAF
Articolul precedentOrdin MMPS nr. 947/2021 – model documente procedura șomaj tehnic (text integral si modele editabile)
Articolul următorOMF nr. 1233/2021 – noua procedură de îndrumare și asistență a contribuabililor/plătitorilor (acordată de ANAF)

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.