AcasăCodul munciiITM - constituire echipe mixte de control formate din reprezentanți ai instituțiilor...

ITM – constituire echipe mixte de control formate din reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu

În contextul stării de alertă şi a măsurilor sanitare dispuse în scopul reducerii infectării cu noul coronavirus, sub coordonarea directă a Instituţiei Prefectului, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanţi ai instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu, cu scopul de a efectua verificări la agenţii economici unde răspândirea COVID – 19 reprezintă un risc major.

Din aceste echipe mixte fac parte şi inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă din fiecare judet – care au verificat inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică obiective considerate cu risc epidemiologic ridicat.

ABONEAZA-TE LA NOUL NOSTRU CANAL DE YOUTUBE ✅ – click aici

S-a urmărit în principal modul de aplicare a prevederilor Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 şi a Ordinului M.M.P.S.nr.3577/831/2020 privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 şi pentru asigurarea desfăşurării activităţii la locul de muncă în condiţii de securitate şi sănătate în muncă, pe perioada stării de alertă.

În timpul acţiunilor de verificare inspectorii de muncă au avut în vedere îndeosebi conştientizarea persoanelor cu privire la importanţa:

– respectării distanţării fizice;
– limitării la 15 minute a contactului interuman;

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

– evitării formării de zone aglomerate în cadrul procesului de muncă;
– asigurării de către angajator a măştilor de protecţie respiratorie, a mănuşilor, a materialelor igienico-sanitare (dezinfectant, săpun, etc.);
– folosirii cu regularitate a soluţiilor dezinfectante;
– purtării corespunzătoare a măştii de protecţie respiratorie în spaţiile publice închise, spaţiile comerciale, mijloacele de transport în comun;
– afişării la intrare şi în cele mai vizibile locuri din unitate a regulilor de conduită obligatorie pentru angajaţii şi pentru toate persoanele care intră în spaţiul organizat de angajator, reguli care pot preveni infectarea cu acest virus.

✅ ATENŢIE – ANGAJATORI CARE AU RAPORTAT SALARIAŢI AFLAŢI ÎN ŞOMAJ TEHNIC/CONCEDII FĂRĂ SALARIU/PERIOADE SUSPENDATE – SITUAŢII ÎN CARE D112 A FOST DEPUSĂ FĂRĂ CONTRIBUŢII LA CASS ✅ – click aici

Astfel de acţiuni vor avea loc şi pe viitor atât timp cât situaţia epidemiologică o va impune.

Sursa –ITM CS

✅ CNAS (oficial) – depunerea declarațiilor rectificative (D 112) de către angajatori – erori în sistemul informatic al CNAS ✅ – click aici

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
În contextul stării de alertă şi a măsurilor sanitare dispuse în scopul reducerii infectării cu noul coronavirus, sub coordonarea directă a Instituţiei Prefectului, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanţi ai instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu, cu scopul de a efectua...ITM - constituire echipe mixte de control formate din reprezentanți ai instituțiilor publice cu atribuții în domeniu
error: Conținutul este protejat !!