NEWS – ANAF recomandă ca interacțiunea cu instituția să se realizeze, ÎN CONTINUARE, prin mijloace de comunicare la distanță

0
154

Agenția Națională de Administrare Fiscală recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță. Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate AICI.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

În plus față de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, ANAF vă recomandă să utilizați și serviciul de asistență telefonică – Call Center și Formularul de contact.

Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, ANAF vă rugoaga să apelați CALL-CENTER instituției, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Specialiştii ANAF răspund întrebărilor dumneavoastră în continuare, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.

UTIL – Ghidul oficial IMM Invest, Declarația IMM Invest (editabilă), Întrebări frecvente IMM Invest – OFICIAL – click aici

Dacă toate liniile telefonice sunt ocupate, ANAF vă roaga sa reveniți, daoarece institutia face toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastră!

O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/.

Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.

Fişa cu specimene de semnătură – model pentru O.P.M.E. (conform OMFP 1819/2020) – click aici

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Eforturile tuturor vor contribui la depășirea cu bine a acestei situații excepționale! – spune ANAF

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.