NEWS – ANAF a luat NOI măsuri pentru limitarea răspândirii infecției cu coronavirus în unitățile fiscale

0
456

Conducerea ANAF a dispus o serie de măsuri, care sunt aplicate în scopul asigurării securității și sănătății personalului, dar și pentru protecția contribuabililor. ANAF subliniaza că, încă de la primele informații cu privire la riscul de răspândire a infecției cu COVID – 19, în fiecare unitate fiscală au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reînnoite permanent.

Măsurile sunt necesare în scop preventiv, dar și pentru desfășurarea activității ANAF și a structurilor subordonate:

 au fost stabilite punctele cheie și activitățile care necesită un flux continuu, precum și numărul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajaților ANAF, de exemplu la ghișeul unic, trezorerie, registratură, asistență contribuabili, relații cu publicul etc.;
 este limitat accesul în cadrul spațiilor destinate contribuabililor, astfel încât să se evite crearea de cozi/aglomerație, stabilindu-se o distanță de cel puțin 1,5 m între persoane;

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

 sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: săpun, prosoape hârtie, măști de protecție, mănuși de protecție și dezinfectanți pentru protecția acestora;
 în regim de urgență sunt asigurate servicii de dezinsecție și dezinfecție a spațiilor în care își desfășoară activitatea personalul ANAF;
 pentru personalul care utilizează mijloacele de transport public ora de începere este stabilită în intervale orare decalate cu o oră/o oră și jumătate față de programul normal, respectiv ora 8.00, ora.9.00 și ora 10.00, pentru perioada 12.03 – 31.03.2020;

NEWS – Legea privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor – adoptat de Camera Deputaților (detalii) – click aici

 se realizează permanent prelucrarea informațiilor și a măsurilor de protecție pentru prevenirea infectării cu COVID – 19, cu toții angajații,
 toate ședintele, întâlnirile cu participare extinsă se realizează în sistem video conferință, iar delegațiile/deplasările angajaților sunt suspendate în perioada următoare;
 sunt stabilite activitățile și sunt identificați salariații care își pot desfășura activitatea la distanță, respectiv 50% din totalul angajaților ANAF
 sunt identificați angajații care au efectuat ore suplimentare și se acordă zilele de recuperare în vederea asigurării posibilității rotirii personalului;
 toți angajații ANAF completează o declarație pe proprie răspundere, cu privire la riscul de contaminare

NOU SI UTIL – Cum spălam corect mâinile ? – model afiș informare pentru postare la societăți (educație igienă) – CLICK AICI

 la intrarea în toate sediile este afișat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanță cu ANAF

ANAF mai precizeaza că au fost constituite, atât la nivel central, cât și la nivel regional, structuri pentru gestionarea măsurilor destinate prevenirii răspândirii COVID – 19, care vor adopta noi măsuri, în funcție de evoluția situației.

ANAF precizeaza că, până la această dată, nu sunt cazuri de infectare cu Covid-19 în rândul angajaților ANAF.

Sursa – ANAF (Serviciul comunicare, relații publice și mass media)

REVEDEȚI PREZENTAREA
ANAF
Articolul precedentATENȚIE – CECCAR suspendă programul cu publicul în toate filialele (începând de ieri)
Articolul următorULTIMA ORĂ – se prorogă termenul de plată a impozitului pe clădiri, terenuri și mijloace de transport

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.