A1 – formularul de coșmar pentru oameni care vor să muncească – oficial Min. Muncii

1
260

Potrivit Munistrului Muncii – sursa – România, țară membră UE, pare că face tot ceea ce este posibil ca viața unui angajat român, detașat într-o altă țară europeană, să fie calvar. Ministrul le mulțumeste tuturor celor care i-au scris pe această temă și îi asigura că, în curând, vor beneficia de servicii civilizate astfel încât să poată merge liniștiți să muncească oriunde au nevoie pentru perioada pe care o aleg.

Pentru evitarea dublei impozitări, un român detașat să muncească într-o țară UE are nevoie de Certificatul A1. Trebuie să îl depună cu 30 de zile înainte de plecare. Legea vorbește de 25 de zile pentru procesare cerere, în realitate, e grav.

Dosarul pentru a obține acest formular A1 cu care se pleacă la muncă este stufos și necesită nu mai puțin de 18 documente pentru eliberarea lui. Unele persoane ajung să apeleze la firme de intermediere sau chiar la avocați. Ministrul Muncii declara ca nu are nimic cu business-urile din domeniu dar ca nu poate tolera incompetența statului care duce la astfel de situații, ajungând să devină totul o povară pentru oameni.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI

Ministrul Muncii a precizat ca – mă revoltă să văd că tot persoana aleargă, de exemplu, după: certificat constatator al societății emis de Registrul Comerțului, Certificat de atestare fiscală emis pentru societate de la ANAF, Declarația 112 depusă de societate împreună cu Anexa 1.1 și 1.2 la ANAF, în loc să comunice instituțiile între ele. De ce? Pentru că Statul își bate joc de oameni, pentru că nu s-a făcut, efectiv, nimic, pentru ca instituțiile publice să interconecteze bazele de date și să îi fie solicitantului mai ușor.

Practic, persoana aleargă, efectiv, de la firma care îl detașează la Registrul Comerțului, la ANAF, la Casa teritorială de Pensii (dacă a mai completat anterior un asemenea formular) și se prezintă, umilit, la Casa Națională de Pensii Publice pentru Formularul completat în baza celor minim 18 documente menționate.

INFO PRACTIC – DECLARAȚIA BENEFICIAR REAL (2020) – materiale necesare, termen de depunere, informații actuale (experiența colegi la ONRC) – click aici

Programul cu publicul de doar 3 ore (în mijlocul zilei), exclusiv 2 zile pe săptămână, mi se pare aroganța supremă! – declara Ministrul Muncii. Ratezi orele, ratezi șansa de a munci. Teoretic, poți trimite și prin email. La telefon greu se răspunde ca să verifici primirea documentelor – a mai precizat Ministrul Muncii.

PS – NU FACEM POLITICA! (n.r) – insa incercam sa raportam declaratiile sau proiectele din domeniul nostru de activitate. Speram ca suntem de folos.

ATENȚIE – facilitățile fiscale, prelungite până la 31 iulie 2020 (oficial ANAF) – click aici

Anunțuri publicitare

1 COMENTARIU

  1. Problema nu este la intocmirea dosarului, este la CNPP care nu binevoieste sa raspunda nici la email nici la telefoane nici la reclamatii si elibereaza formularele cu cate o 1/2 de an intarziere chiar daca dosarul este complet .

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.