Multumita colegilor de pe grupuri, precum si celor de pe grupul – Contabili pe Facebook – am aflat ca Agentia Nationala de Administrare Fiscala a inceput sa trimita companiilor care au cont in SPV – comunicari cu privire la neconcordantele dintre numărul de salariați din Revisal și cel înscris în Declaratia 112.
Aceste comunicari apar in sectiunea „Mesaje”, avand clasificarea, ca tip document – RAPOARTE ANALIZA DE RISC. Dupa accesarea mesajului, se genereaza un document in PDF, cu numele „Situatie privind la neconcordantele dintre numărul de salariați din Revisal și cel înscris în D 112 – noul ordin 611/2019 aici – „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”.
Documentul are structura din imaginea de mai sus.
IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS), SAU TE ROG SA DAI ACCEPT IN FEREASTRA CE APARE LA INTRAREA PE SITE – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI. PENTRU ABONARE LA NEWSLETTER – CLICK AICI
Recomandam contribuabililor (n.r.) – sa verifice si sa faca modificarile necesare in Revisal (contractele suspendate sunt active si ca acestea trebuie sa apara si in Declaratia 112). Multumita colegilor (comentarii articol) – va recomandam sa faceti o adresa de raspuns, in spatele careia sa puneti extrase de REVISAL ale codurilor de incarcare (pentru cand s-au facut modificari), adresa pe care apoi sa o depuneti la ghiseu ANAF, sau in SPV, sau in amble parti.
UPDATE (18.01.2019) – a aparut Odrinul pentru noua D 112 – click aici
Buna ziua. Sunt abonata recent la acest site si la noutati. Pot sa spun ca ma ajutati foarte mult. Am vazut si eu acest raport cu neconcordantele intre D112 si Revisal, insa am verificat si nu vad nici o neconcordanta… Am verificat in fiecare luna din raport si nr. de salariati declarati in 112 este acelasi cu cel al salariatilor activi din Revisal, desi pe raport apareau diferente… La ce se refera aceste neconcordante? Care este momentul din luna in care se face aceasta incrucisare cu datele din Revisal… Nu am inteles… Ce am observat este ca toate aceste neconcordante apareau in lunile in care aveam cate un nou angajat.. Ma puteti ajuta cu un raspuns??? Multumesc mult!!!!
Si eu am primit un raport cu neconcordante; am analizat si am observat ca este vorba de salariatele care se afla in concediu pentru cresterea copilului pe care aplicatia de salarizare nu le mai declară având contractul de muncă suspendat!
Am primit un raport cu neconcordante, pe tot anul 2018,dupa adresa, am un angajat in plus in Revisal si nr. corect in D112, am verificat in Revisal tot anul 2018, chiar si in 2017,totul este conform cu D112, nu stiu de unde au un angajat in plus, am facut o adresa cu extrase de REVISAL ale codurilor de incarcare cand am facut modificari, vreau sa o depun la ghiseu, exista alta forma de depunere ?
nu. eu zic ca este corect cum ai facut. merci de recomandare. punem si in art.
Buna ziua , am primit si eu o situatie insa am radiat un angajat de pe o firma activ si imi apare diferente , ce este de facut in situatia aceasta ?
Am descoperit 2 contracte dublate in revisal. Contractele apar cu statusul de Radiat(activ). Filtrul aplicat de softul celor de la ANAF include si aceste contracte. Contractele apar dublate in aceeasi zi, un contract inregistrat corect si incetat ulterior si al doilea contract cu acelasi numar in aceeasi zi cu statusul Radiat(activ). La rubrica CNP din REGES (ceea ce vad ITM si ANAF) apare CNP-ul persoanei urmat de data si ora inregistrarii, de aceea softul il vede ca CNP diferit.
Contractele Radiat(activ) nu se pot sterge din revisal si nu se poate modifica statusul lor.
Mai avem o situatie de contract introdus din greseala in revisalul unei firme, trebuia introdus in revisalul altei firme. Acest contract apare la fel, Radiat(activ). Angajatul firmei care se ocupa de revisal a radiat contractul fara sa il inceteze. Aici discutia e mai ampla, din punctul lui de vedere a procedat corect, nu putea sa inceteze un contract care nu era incheiat intre parti, a fost o eroare umana de introducere date, drept pentru care a procedat la operatiunea de radiere.
Momentan, pana nu apar update-uri la Revisal pe tema radierii, vom ramane cu statusul de Radiat(activ). ITM stie de situatia aceasta si fac diferenta intre Radiat(activ) si ACTIV dar trebuie trimise explicatii si la ANAF pe tema aceasta.
Multumim pentru precizari.
[…] de către ANAF, comunicate angajatorilor de către ANAF prin intermediul serviciului SPV – detalii aici – vă facem cunoscut […]