Contribuabili mijlocii – începând cu 01.11.2018 plata obligațiilor fiscale se va face către TREZORERIA municipiu reședința de județ

Multumita colegilor de pe grupul – Contabili pe Facebook – dar avand in vedere si noul OPANAF 2716/2018 – va informam ca incepand cu data de 01.11.2018 administrarea obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii mijlocii, inclusiv de sediile secundare ale acestora, se realizeaza de organul fiscal de la nivel judetean .

Practic, OPANAF nr. 2716/05.11.2018 pentru modificarea O.P.A.N.A.F. nr. 3610/2016 – privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii (publicat in Monitorul Oficial nr. 937/06.11.2018 – link mai sus) – stabileste competenta de administrare a contribuabililor mijlocii in sarcina administratiilor judetene ale finantelor publice in a caror raza se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOTELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STANGA JOS) – SI ABONEAZA-TE LA NOTIFICARI. DE CATE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECAT LA CEI CARE NU SUNT ABONATI.

IN CONCLUZIE – Incepand cu 01.11.2018 plata obligatiilor fiscale se va face catre TREZORERIA municipiu resedinta de judet in raza careia se afla domiciliul fiscal al contribuabilului mijlociu ! Codurile IBAN aferente fiecarei trezorerii le gasiti pe ANAF – click aici.

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill