Documente necesare pentru reînregistrare în scopuri de TVA (societăți cu codul de TVA anulat) – actualizat 2018

Va supunem atentiei un material pus la dispozitie de colegii de pe grupul – Contabili pe Facebook – resursa trece in revista, actualizat la nivelul lunii octombrie 2018 – documentele necesare pentru reînregistrare în scopuri de TVA – pentru societățile comerciale cu codul de TVA anulat.

Speram sa va fie de folos. In esenta, documentele necesare la dosarul ce trebuie prezentat la ANAF sunt:

1. Formular 099, in 2 exemplare + copie CUI

2. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca desfasoara activitati economice in spatiul destinat sediului social, la sediile secundare sau in afara acestora.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOTELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STANGA JOS) – SI ABONEAZA-TE LA NOTIFICARI. DE CATE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECAT LA CEI CARE NU SUNT ABONATI.

3. In cazul in care administratorii sau asociatii majoritari ( care detin minim 50% din capitalul social ) nu sunt inregistrati in Romania, declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la art. 4 alin. (4) lit. a) din OG 39/2015 aprobata cu modificari prin Legea 327/2017 ( traducere legalizata in original )

4. Copii acte de identitate administratori+asociati care detin peste 50% ( daca administratorii sau asociatii nu sunt inregistrati in Romania, traducere legalizata in original a actului de identitate )

Documente necesare pentru înregistrare la TVA – prin opțiune la înființare, sau după înființarea unei societăți comerciale (2018) – click aici

5. Delegatie ( imputernicire ) + Copie CI delegat ( imputernicit )

6. CIF TVA original

Sursa/Autor (cu multumiri si aprecieri) – eticexpert.ro (Adela Barbat)

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill