Răspuns oficial ITM privind Revisal – în cazul în care nu se poate vizualiza conținutul codului de încărcare transmis online

0
82

Răspuns: Referitor la situația semnalată de angajatori în care aceștia nu vizualizează conținutul codului de încărcare REGES/REVISAL, vă comunicăm că problema tehnică a fost identificată și se află în curs de rezolvare .

Astfel, depunerile din acest moment sunt deja rezolvate, iar cele anterioare vor fi rezolvate prin reprocesarea depunerilor tuturor angajatorilor efectuate de la începutul anului, din momentul apariției problemei, și până în prezent, în ordine cronologică.

IMPORTANT – CLICK PE CLOPOȚELUL ROSU DIN COLTUL ECRANULUI (STÂNGA JOS) – SI ABONEAZĂ-TE LA NOTIFICĂRI. DE CÂTE ORI PUBLICAM CEVA, AJUNGE MAI REPEDE LA TINE DECÂT LA CEI CARE NU SUNT ABONAȚI.

Estimăm că această reprocesare va mai dura aproximativ trei săptămâni.

Sursa – ITM Harghita si ITM C-S

IMPORTANT (sept. 2018) – precizări oficiale ITM privind suportul tehnic REGES/REVISAL – click aici

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.