ANAF a creat un punct unic de comunicare prin e-mail cu contribuabilii – NOU

1
305

ANAF informează contribuabilii interesaţi ca potrivit strategiei ANAF care vizează oferirea de servicii de calitate către contribuabil, au fost contopite formularele pentru solicitare asistenta, pentru contestaţii, si pentru evaluare servicii .

Astfel a fost creat un punct unic de comunicare prin e-mail cu contribuabilii – „formularul unic de contact” – disponibil pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Totodată va aducem la cunoştinţa ca la nivelul ANAF a fost elaborat documentul Harta integratoare a proceselor de activitate ale ANAF si publicat pe portalul www.fiscnet.ro (in partea dreapta a ecranului, sub Catalogul serviciilor).

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

Menţionam faptul ca documentul va fi actualizat anual, in primul trimestru al anului.

Sursa (cu multumiri) – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Ialomiţa

„CabinetExpert.ro foloseste, dar va si recomanda cu incredere – cel mai bun program de facturare, gestiune si contabilitate primara – Smart Bill

Articolul precedentProcedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele ANAF, finalizate – comunicat oficial
Articolul următorSe mai rețin contribuții de asigurări sociale de sănătate în cazul veniturilor din pensii?

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.