Pentru o societate reprezintă plată fragmentata depunerea de numerar în contul bancar al furnizorului ?

1
163

Conform art. 5 lit.a) din Legea nr.70/2015, plafoanele-limită prevăzute de prezentul capitol nu se aplică de către persoanele prevăzute la art. 1 alin. (1), pentru depunerea de numerar în conturile deschise la instituţiile de credit sau la instituţiile care prestează servicii de plată şi care sunt autorizate de Banca Naţională a României, inclusiv în automatele de încasări în numerar.

Potrivit art.2 lit.a) și lit.b) din Legea nr.70/2015, în sensul prezentei legi, următorii termeni se definesc astfel:

a) încasare fragmentată – fracţionarea sumei de încasat în mai multe tranşe, pentru a evita plafonul de încasare în numerar stabilit prin lege;
b) plată fragmentată – fracţionarea sumei de plată în mai multe tranşe, pentru a evita plafonul de plată în numerar stabilit prin lege;

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE FACEBOOKCLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”. NOU – ACUM AVEM SI UN GRUP PE FACEBOOKCLICK AICI, DAR SI O PAGINA DE GOOGLE PLUSCLICK AICI.

Faţă de cele de mai sus, nu reprezinta plată fragmentata si nu se aplică plafoanele prevazute la Cap.I din Legea nr.70/2015 pentru depunerile de numerar efectuate de client in contul bancar al furnizorului pentru plata facturilor care depases plafoanele de la Cap.I din Legea nr.70/2015.

Baza legala – Legea nr 70 / 2015 articolul art. 5 lit.a)

Acesta nu reprezinta un act administrativ fiscal in sensul art. 41 din Codul de Procedura Fiscala sau un act administrativ de autoritate in sensul art. 1 din legea 554/2004 a contenciosului administrativ si nu este opozabil tertilor.

Sursa – anaf.ro (Speta publicata la data 26.10.2015)

Articolul precedentPagina oficiala de Facebook “Contabili și resurse pentru ei” are acum peste 23.000 de like-uri – mulțumim mult
Articolul următorOPANAF 1105/2016 – modificare OPANAF 3769/2015 (amânare si nou model D 394)

1 COMENTARIU

  1. Buna ziua,

    Va rog daca se poate sa ma sfatuiti in privinta unui aspect.Am o societate care eibereaza facturi cu chitanta catre fiecare client dar eu in registru de casa nu am bani decat in momentul intoarcerii agentului dupa traseu.Ce pot face sau cum pot face sa am registru in regula in mometul controlului?Multumesc daca m-ati putea ajuta.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.