Adeverinţa de venit de la ANAF – info depunere, documente necesare, etc.

2
338

Adeverinţa de venit atestă veniturile impozabile anuale realizate sau estimate, existente în evidenţa fiscală, la data solicitării, pe baza datelor declarate de persoanele fizice sau de plătitorii de venituri.

Documente necesare (copie xerox):

• cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit (se pune la dispoziţie gratuit de către organul fiscal);
• taxă timbru 2 ron

MODEL DE CERERE GASITI SI AICI – LINK

Depunerea documentelor:

Documentaţia se depune la organul fiscal in a cărui rază teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului:

Documentaţia se depune la sediul unitatii fiscale competente pentru administrarea contribuabilului, care funcţionează în subordinea Direcţiei generale regionale .

Sursa – DGFP Galati

Anunțuri publicitare

2 COMENTARII

  1. Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vreau sa obtin de la ANAF de sector o adeverinta de venit, pe ultimii 5 ani. In afara de cererea tip, mai e nevoie de timbru fiscal? Daca e nevoie, atunciiIn valoare de cat trebuie sa fie? SI taxa de 2 ron unde se plateste?
    Multumesc.

  2. Buna ziua,
    Daca am domiciliul intr-o localitate si viza de flotant in alta (unde locuiesc si am avut toate locurile de munca din viata mea), unde trebuie sa depun cererea pentru eliberarea adeverintei de venit?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.