Inregistrare ca platitor de TVA – continut dosar (documente necesare)

1
298

Va prezentam in continuare, multumita colegilor de pe grupul de contabilitatecontacafe_club – documentele necesare pentru inregistrarea ca platitor de TVA.

Colegii de pe grup ne-au detaliat actele necesare in urma experientelor lor, deci puteti considera cele de mai jos ca o baza practica, pe langa prevederile legislative pe subiect. Speram sa va fie de folos:

Declaratia 010 cu CA estimata – noul model pentur D 010 aici
Anexa 2 la Declaratia 010 listata si salvata pe CDD 098 model aici
– Copie dupa rezolutie si certificat constatator de la Registrul Comertului
Declaratie pe proprie raspundere cu locul unde se desfasoara activitatea (sediul, punct de lucru), obiectul de activitate, descrierea acestei activitati si utilitatile necesare pentru desfasurarea activitatii

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.

– Copie act spatiu: extras CF (extras de carte funciara, care dovedeste ca spatiul inchiriat este in proprietatea celui care l-a inchiriat firmei) + contract de inchiriere sau comodat , dupa caz
– Copie dupa CI administratori
– Pentru administratori persoane straine: copie pasaport + declaratie pe propria raspundere ca nu are infractiuni
– Pentru SC care au puncte de lucrucopie dupa actul de spatiu: extras CF+ contract de inchiriere/comodat aferente punctelor de lucru, precum si copie dupa certif constatator de infiintare punct de lucru
Imputernicire pentru persoana care depune ( alta decat administratorul)

UPDATE – DOCUMENTE NECESARE IN CAZUL IN CARE S-A ANULAT CODUL DE PLATITOR DE TVA DATORITA DEPUNERII A 2 DECONTURI CONSECUTIVE DE TVA PE ZERO (2 TRIMESTRE), DAR SE DORESTE A SE LUA DIN NOU RO-UL – VIA PAGINA NOASTRA DE FB

Daca se incadreaza in cele 180 de zile, trebuie:

– Declaratia 099 (2exemplare);
– Certificat constatator de la REG .COMERT. (forma lunga);
– decontul care nu s-a depus;
– copie buletin a celui care depune dosarul.

ANAF emite o decizie – data semnarii acesteia este data luarii in evidenta la TVA.

Anunțuri publicitare

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.