AcasăReglementari contabileInregistrarea si radierea la MFP a punctului de lucru cu minim 5...

Inregistrarea si radierea la MFP a punctului de lucru cu minim 5 salariati (info)

Înregistrarea punctului de lucru cu minim 5 salariaţi se face în cazul în care sediul principal este pe raza unui organ fiscal diferit decat punctul de lucru care se inregistrează, conform arondării teritoriale .

Documente necesare inrefgistrare:

Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare- formular 060, – 2 exemplare (se pun la dispoziţie gratuit de catre organul fiscal sau se pot descărca gratuit de aici – LINK MODEL D 060 );
actele de inregistrare pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau pentru persoanele fizice care exercită profesii libere, cu mentionarea punctului de lucru (De exemplu pentru comercianti: certificat înregistrare, certificat înregistrare menţiuni O.R.C. ( copie ), certificat constatator O.R.C. (copie), încheiere O.R.C. (copie)
dovada spaţiu punct lucru (copie)
declaraţie pe propria răspundere din partea şefului punct de lucru cu număr salariaţi la momentul inregistrarii
decizie de numire şef punct lucru
alte documente solicitate de organul fiscal competent pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului

NU UITATI SA DATI UN LIKE SI PAGINII NOASTRE DE CLICK AICI – SAU SA VA ABONATI LA NEWSLETTER – VEZI PARTEA DREAPTA LA SECTIUNEA „Aboneaza-te la insemnari”.

Circuit documente pentru inregistrare:

– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedinta de judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice.
– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la sediul A.F.P. in cauza.

Certificatul de înregistrare fiscala, se eliberează în termen de 10 zile de la depunerea declaratiei.

Termen de depunere a documentatiei: în termen de 30 de zile de la data înfiinţării.

RADIEREA PUNCTULUI DE LUCRU CU MINIM 5 SALARIAŢI (CARE ARE ATRIBUIT COD FISCAL)

Documente necesare:

Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare- formular 060, – 2 exemplare (se pun la dispoziţie gratuit de catre organul fiscal sau se pot descărca gratuit de la adresa mentionata mai sus );
actele de inregistrare pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau pentru persoanele fizice care exercită profesii libere, cu mentionarea radierii punctului de lucru (De exemplu pentru comercianti: certificat înregistrare, certificat înregistrare menţiuni O.R.C. ( copie ), certificat constatator O.R.C. (copie), încheiere O.R.C. (copie))
– certificat de atestare fiscală
cod fiscal în original (în vederea anulării)
alte documente solicitate de organul fiscal competent pentru determinarea corectă a situaţiei fiscale a contribuabilului

Circuit documente:

– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedinta de judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice.
– Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la sediul A.F.P. in cauza.

Termen de depunere a documentatiei: în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului

Sursa info – DGFP Galati


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

1 COMENTARIU

  1. […] – Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din resedinta de judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la inspectorul desemnat din cadrul Serviciului registru contribuabili declaratii fiscale persoane fizice. – Pentru contribuabilul a carui punct de lucru se află pe raza Administraţiei Finanţelor Publice din judet, conform arondării teritoriale, documentaţia se depune la sediul A.F.P. in cauza. Inregistrarea si radierea la MFP a punctului de lucru cu minim 5 salariati (info) – CLICK AICI […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura