AcasăDeclaratii fiscaleCum procedam cand vrem sa schimbam semnatarul declaratiilor electronice ?

Cum procedam cand vrem sa schimbam semnatarul declaratiilor electronice ?

Din comentariile lasate pe blog de prietenii noștri contabili – link – am aflat ca revocarea semnatarului initial al declaratiilor electronice se face completand Formularul 151.

In fapt, Formularul 151 se numeste “Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaraţii on-line (OMEF 847/2009)”. Cererea se depune de titularul certificatului calificat.

Cererea se listează, se completează, se semnează, se scanează şi se trimite prin e-mail pe adresa – [email protected].

PENTRU MODELUL DE FORMULAR (CERERE) 151 – CLICK AICI

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!