Model proceduri inventariere la 31.12.2011 – recomandare

6
167

Raspunderea pentru buna organizare a lucrarilor de inventariere, potrivit prevederilor Legii nr. 82/1991, republicata, si în conformitate cu reglementarile contabile aplicabile, revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii entitatii.

Acest aspect este reglementat de OMFP nr. 2861/09.10.2009 – text integral – pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii (publicat in Monitorul Oficial nr. 704/20.10.2009). În vederea efectuarii inventarierii, aceste persoane aproba proceduri scrise, adaptate specificului activitatii, pe care le transmit comisiilor de inventariere.

Va propunem mai jos un model de proceduri, care sunt pasul initial inainte de inventariere. Practic este un model asemanator celui propus anul trecut – link aici – insa mai “aranjat” putin.

PENTRU MODELUL DE PROCEDURI – CLICK AICI

Speram sa va fie de folos, deoarece fiecare companie trebuie sa aiba definite aceste proceduri.

PENTRU ALTE DOCUMENTE SI ARTICOLE UTILE CU PRIVIRE LA PROCESUL DE INVENTARIERE ANUALACLICK AICI

Anunțuri publicitare

6 COMENTARII

  1. […] – organizarea depozitarii bunurilor grupate pe sorto-tipodimensiuni, codificarea acestora si întocmirea etichetelor de raft; – tinerea la zi a evidentei tehnico-operative la gestiuni si a celei contabile si efectuarea confruntarii datelor din aceste evidente; – participarea întregii comisii de inventariere la lucrarile de inventariere; – asigurarea personalului necesar pentru manipularea bunurilor care se inventariaza, respectiv pentru sortare, asezare, cântarire, masurare, numarare etc.; Model proceduri inventariere la 31.12.2011 – recomandare – CLICK AICI […]

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.