Raspunsuri la cel mai des intalnite intrebari referitoare la REVISAL-ul conform HG 500/2011

27
326

1. Manualul de utilizare al aplicatiei Revisal 5.0.6 se regaseste in aplicatia instalata accesand butonul dreapta sus. Pentru cei care nu se descurca, pot lua manualul de utilizare al Revisal de aici – LINK – manual oficial.

2. Aplicatia Revisal versiunea 5.0.6 nu importa din vechea baza de date (Revisal versiunea 2.4.0) urmatoarele:
– contractele incetate;
– contractele active, incheiate pe perioada determinata care au data de sfarsit anterioara datei la care efectuati importul. Astfel de situatii nu se vor importa in noua versiune fiind considerate contracte incetate (intrucat nu s-a efectuat prelungirea lor).

3. Angajatii care in aplicatia veche Revisal au doua sau mai multe contracte de munca la acelasi angajator vor fi preluati cu un singur contract in noua versiune. Contractele in plus trebuie verificate daca sunt active si contin date corecte si trebuie introduse manual de catre angajator.

4. La preluarea angajatorilor cu mai multe contracte care nu pot fi actualizate in timpul unei zile de lucru, se poate intrerupe activitatea din fereastra de preluare, butonul „ Suspenda preluare”. Accesand acest buton se poate suspenda procesul de preluare a datelor si inchide aplicatia. Pentru reluarea procesului se va redeschide aplicatia si se va accesa „Continua Preluare”, iar aplicatia va continua actualizarea datelor din acelasi loc in care a fost suspendata. Actionarea butonului „ Renunta” duce la nepreluarea salariatului respectiv.

RESURSE UTILE REVISAL 5.0.6 – MODEL DECIZIE NUMIRE PERSOANA RESPONSABILA – MODEL CONTRACT PRESTATOR REVISAL – TUTORIALE INCARCARE REVISAL ONLINE, ETC – CLICK AICI

5. Erorile de tipul „Could not execute query” , „Could not insert” apar pentru ca pe calculatorul pe care instalat aplicatia Revisal 5.0.6 a mai fost instalata si aplicatia de evaluare si nu s-au sters fisierele din folderul Application Data, conform procedurii de dezinstalare prezentata in Ghidul de instalare de pe www.inspectiamuncii.ro.

6. Aplicatia Revisal 5.0.6 exporta fisiere in format RVS. Acestea trebuie depuse pe linkul corespunzator noului sistem aflat la adresa: https://reges.inspectiamuncii.ro/Cont/Autentificare?ReturnUrl=%2fPreluariRegistre

7. Versiunile anterioare de Revisal exporta fisiere in format XML. Acestea pot fi in continuare depuse (conform HG500/2011 timp de 90 de zile incepand cu 1 august 2011 ) la adresa – https://reges.inspectiamuncii.ro:4443/pls/apex/f?p=99

8. Angajatorii care folosesc aplicatii non-Revisal trebuie sa genereze fisiere de tip .rvs folosind optiunea „Validare Registru Non-Revisal” din aplicatia Revisal 5.0.6.

9. Vizualizarea datelor depuse on-line de catre angajatori se efectueaza acceasand meniul „Raport Preluari” si dand click pe codul de incarcare aferent incarcarii. In fereastra pop-up care se deschide se pot vizualiza datele angajatilor si contractelor aferente fiecarei depuneri.

10. Mesajul de eroare „ORA-2011: Formatul Fisierului este Invalid. ORA-2041: Fisierul trebuie sa contina cel putin un salariat si un contract.” din momentul incarcarii fisierului .rvs pe on-line semnifica faptul ca operatorul incearca sa incarce un fisier de tip .rvs pe linkul corespunzator vechiului sistem.

11. Mesajul de eroare „Date angajator modificate. Va rugam sa va prezentati la ghiseu” din momentul incarcarii fisierului .rvs pe on-line semnifica faptul ca operatorul a modificat datele angajatorului sau ca datele angajatorului din Revisalul vechi nu corespund cu datele angajatorului preluate in noua baza de date. In acest caz depunerea trebuie efectuata la ghiseu pentru actualizarea datelor angajatorului pe server. In situatia mentionata mai sus nu este necesara eliberarea unei noi parole.

12. Intrebarile de natura juridica (de ex. termene de depunere, sporuri, modul de interpretare a unor articole din HG500 sau codul muncii, intrebari referitoare la concedii fara plata, autorizatii de munca, calificarea persoanelor desemnate sa intocmeasca registrul, etc.) NU trebuie adresate catre informatica ITM sau suport

Multumiri pentru precizari http://itmharghita.ro/

Anunțuri publicitare

27 COMENTARII

  1. Buna ziua, rog raspuns cat mai urgent si va rog sa se lamureasca odata problema persoanelor care au dreptul sa lucreze cu REVISAL. Am fost ieri la sedinta la CECCAR si am aflat ca, CABINETELE INDIVIDUALE DE CONTABILITATE nu au dreptul sa tina revisalul.
    Solutiile sunt:
    1. sa te angajezi ( si o ora pe luna) la firme dupa care ele se vor inscrie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal si fac o decizie prin care ne numeste ca persoana ce lucreaza cu REVISAL.
    2.sa iti faci un PFA numai pentru transmiterea REVISAL ( exista vreun CAEN care iti da aceasta posibilitate???? sigur ca nu….)
    3. sau sa lucrezi printr-un SC.
    Ce parere aveti? In rest nu s-a discutat nimic. Ce facem acuma noi contabilii autorizati sau experti care functionam, bineinteles, in CABINETE INDIVIDUALE DE CONTABILITATE?
    Am propus sa ia legatura CECCARU-ul cu ITM-ul si sa adauge un cod CAEN pentru a putea tine revisalul cabinetele de contabilitate. Dar chestia asta trebuia gandita inainte sa se schimbe revisalul. Ce vom face? Ce stiti si voi despre acest lucru care intereseaza pe o multime de persoane?

  2. Da se trec.

    In revisalul nou vor fi inclusi toti angajatii firmei in ordinea angajarii. De fapt, ce a aparut acum este versiunea noua, iar la datele existente se vor adauga si altele noi. Daca le inceteaza contractele dupa 01.08.2011 acestea vor fi inchise la data incetarii, pentru ca ei fiind angajati inainte de 1 august au contractele in derulare si trebuie inchise la momentul incetarii activitatii.

  3. Buna ziua,
    Am si eu o problema. Lucrez la o firma de contabilitate si o colega de-a mea a instalat revisal v 2.0.6 de 3 ori pe acelasi calculator, respectiv Revisal 1, Revisal 2, Revisal 3 (fiecare dintre cele trei contine firme diferite). Problema este ca nu mai merge actualizat nici unul din cele 3 (patch -urile), pentru a putea instala revisal v 5.0.6.
    Cum se copiaza toate firmele din cele 3 Revisal 1, Revisal 2, Revial3 intr-un singur Revisal v2.0.6 ca sa pot face actualizarea (patch – urile) respectiv sa pot pune Revisal v 5.0.6?

    poate ma ajuta cineva..

  4. paula sa inteleg ca in noul revisal se trec toate modificarile facute de la 01.08.2011(plecari, angajari etc..)…altii pot da un raspuns?

  5. @Daniel: Da, se trec. In revisalul nou vor fi inclusi toti angajatii firmei in ordinea angajarii. De fapt, ce a aparut acum este versiunea noua, iar la datele existente se vor adauga si altele noi. Daca le inceteaza contractele dupa 01.08.2011 acestea vor fi inchise la data incetarii, pentru ca ei fiind angajati inainte de 1 august au contractele in derulare si trebuie inchise la momentul incetarii activitatii.

  6. Buna ziua,
    Cum se introduc in noul Revisal adaosurile la salariul tarifar ?

    Ex: 2160 (salariu tarifar ) +540(spor vechime25%) +90 (adaos)
    Multumesc.

  7. Buna ziua,

    Am si eu o intrebare. In Revisal 5.0.6 introducem doar contractele active inainte si dupa 01.08.2011? Asta inseamna ca toate contractele incetate inainte de 01.08.2011 nu trebuie introduse in noua versiune?

  8. buna ziua.am nevoie urgent de ajutor .puteti sami spuneti va rog cum salvez modificarile facute de desktop pt a le incarca pe site?din versiunea 506

  9. Nu ma pot conecta in noul Revisal cu user/parola vechi. Precizez ca in varianta veche de Revisal ma conectez fara nici un fel de problema. S-a mai confruntat cineva cu problema aceasta?

  10. Buna seara,
    Am si eu o nelamurire:am un contract suspendat conf.art 51 lit a pt cresterea copilului .. pe 13.09.2011 inceta suspendarea contractului ..dar persoana nu a revenit la serviciu noul revisal mi l-a luat ca activ .eu acum operez direct incetarea contractului sau il suspend de la …-13.09.2011, incetez suspendarea iar la final incetez contractul????

  11. Cand doresc sa modific un contract, apare don t send. Trebuie sa precizez ca era instalat pe xp pe un laptop pe care totul mere cum trebuie de asemeni am instalat ulterior win 7 cu totul la zi si la fel, crash in momentul cand da sa salveze modificarea de pe ultima pagina, cea cu salariul, ce e de facut???

  12. La intentia mea de a accesa raport per salariat apare :”Eroare neprevazuta : Index was out of range. Must be non-negative and less than siza of the collection. Parameter name: index.” si apoi aplicatia se inchide. Se intampla asa pentru 3 persoane, la restul nu intampin probleme. Va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa fac pentru a avea acces la rapoartele respective.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.