Declaratia unica (D 112) – continuare intrebari si raspunsuri oficiale ANAF

83
580

Iata ca a aparut o continuare la colectia de intrebari si raspunsuri oficiale pe tema Declaratiei unice (D112) – detalii colectie initiala aici – desigur, tot oficiala.

Speram sa va fie de folos si sa va lamureasca si problemele cu care va mai confruntati.

Intrebare : Concediile medicale pentru lunile anterioare (pentru interventii chirurgicale, aparat gipsat, etc) in situatia in care legal aceste certificate pot fi aduse de catre salariati si in luna urmatoare celei pt care au fost emise, inclusiv dupa data de 05 a lunii urmatoare, in D112 nu se pot raporta (exista limitare la nr total de zile lucratoare din luna curenta iar in aceste conditii nr zile vor fi peste aceast plafon, respectiv nr zile lucrate in luna curenta + nr zile de concediu medical ptr luni anterioare) – ce solutia ne sugerati?
Raspuns : In luna de raportare se trec toate concediile medicale care au fost eliberate in acea luna. De ex. daca in luna ianuarie 2011 un angajator are 2 salariati care au fiecare cate un concediu medical, acest angajator va raporta 2 concedii medicale. Daca a omis sa raporteze unul dintre concediile medicale, va face o rectificativa la luna ianuarie. Nu va raporta in februarie concediul omis in luna ianuarie.

Intrebare : In cazul concediilor medicale pentru accident de munca sau boala profesionala suportate de catre angajator, respectiv peste 5 zile, ce se intampla cu limitarea impusa in programul de validare? Angajatorul poate suporta mai mult de 5 zile.
Raspuns : Pentru concedii pe accident de munca si boala profesionala angajatorul plateste doar primele 3 zile. Lege 346/2002 (ART. 34 Indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă în cazul accidentului de muncă sau al bolii profesionale se suportă în primele 3 zile de incapacitate de către angajator, iar din a 4-a zi de incapacitate, din contribuţia de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale.) Pentru concedii medicale conform OUG 158/2005 angajatorul plateste primele 5 zile: OUG 158/2005:ART. 12 Indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se suportă după cum urmează:
A. de către angajator, din prima zi până în a 5-a zi de incapacitate temporară de muncă;
B. din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, începând cu:
a) ziua următoare celor suportate de angajator, conform lit. A, şi până la data încetării incapacităţii temporare de muncă a asiguratului sau a pensionării acestuia;
b) prima zi de incapacitate temporară de muncă, în cazul persoanelor asigurate prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. C şi alin. (2).
Concediile medicale ptr accidente de munca nu se completeaza in sectiunea D. Daca accidentul de munca nu este confirmat de Casa de Pensii (Directia de accidente de munca) atunci concediul medical este asimilat concediului pe OUG 158 (de accea este limitare)

ATENTIE – PDF-UL PENTRU GENERAREA D 112 – S-A ACTUALIZAT IN 18.02.2011 – CLICK AICI

Intrebare : In cazul veniturilor acordate in luni ulterioare inchiderii contractului de munca (diferente de venit pt perioada anterioara, alte drepturi, etc) se cere in programul de validare si timp lucrat – evident acesta nu exista – cum se raporteaaza? Ce se trece la timp lucrat?
Raspuns : Pentru sanatate nu este nevoie sa se completeze timp de lucru ci doar sa se adauge la suma primita de angajat in luna de raportare si suma din luna anterioara.Daca nu a lucrat in luna de raportare (are contract incheiat) il va raporta pe tip asigurat fara contract de munca.

Intrebare : Contractele civile sunt limitate ca suma de plata – exista prevedere legala in acest sens?
Raspuns : Este vorba de conventii civile sau drepturi de autor. Exista limita pentru sumele de plata conform OUG 94/2010 la 5 salarii medii brute. Contributia de sanatate pentru aceste tipuri de persoane nu se depune prin declaratia unica

Intrebare : In ce declaratie se raporteaza contributia pentru persoane cu handicap?
Raspuns : In Declaratia 100 . In OPANAF nr 73/2011 la poz. 24 din Nomenclatorul obligatiilor de plata la Bugetul de Stat exista „Vărsăminte de la persoanele juridice, pentru persoanele cu handicap neîncadrate”

Intrebare : In Declaratia 112 se fac corelatii cu declaratiile anterioare ?
Raspuns : Corelatiile cu declaratiile depuse anterior se vor face la casele de pensii , sanatate , somaj .

Intrebare : In legatură cu completarea D112 am întalnit următoarea situaţie: avem sume de recuperat din lunile anterioare din „Contribuţia pentru concedii si indemnizaţii de la persoane juridice sau fizice care au calitatea de angajator” (pozitia nr.15 din nomenclator) şi nu stim cum putem evidential aceasta sumă, astfel încât să nu mai primim mesaj de eroare cand completăm randul 2 „Suma deductibilă” în limita sumei datorate în lună.
Raspuns : În conformitate cu prevederile art. 40 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificãăi prin Legea nr.399/2007, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 36/2010, indemnizaţiile pot fi solicitate pe baza actelor justificative, în termen de 90 de zile de la data de la care beneficiarul era în drept sã le solicite. Astfel, de la momentul intrării în vigoare a OUG nr. 36/2010, angajatorii nu mai pot solicita, respectiv, nu mai pot recupera din contribuţia datorată în luna de raportare, sume reprezentând indemnizaţii plătite de către aceştia asiguraţilor, care depăşesc suma contribuţiilor datorate, dacă este depăşit termenul de 90 de zile de la data la care era în drept sã le solicite/recupereze. De asemenea, art. 38 alin. (2) din OUG nr. 158/2005 a fost modificat prin OUG nr. 117/2010 şi începând cu ianuarie 2011 sumele reprezentând indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, achitate de angajator asiguraţilor salariaţi, care depăsesc contribuţia datorată în luna de raportare, nu se mai pot recupera din contribuţiile datorate în viitor, ci numai prin cerere de restituire depusă la casa de asigurări de sănătate.

PRECIZARE – Venit brut realizat condiţii normale(se înscrie câştigul brut neplafonat realizat de asigurat în condiţii normale de muncă în vederea calculării contribuţiilor de asigurări sociale pentru pensii conform OUG 117/2010, exclusiv sumele exceptate de prezenta ordonanţă de urgenţă). Nu se include indemnizaţiile de asigurări sociale.

Întrebare : Cum pot depune XML-ul validat? Trebuie să-l import/ ataşez în PDF-ul inteligent?
Răspuns : Declaraţia Unică D112 constă dintr-un PDF la care se ataşează un fişier XML. Programul generează automat PDF-ul declaraţiei şi ataşează XML-ul validat. De asemenea oferaă şi posibilitatea semnării digitale. Nu aveţi nevoie de niciun alt program suplimentar.

Întrebare : De ce nu mi se generează (pentru listare/vizualizare) şi Anexele 1.1 si 1.2?
Răspuns : Pentru depunerea declaraţiei D112 este necesar doar PDF-ul cu Anexa 1, împreună cu XML-ul atasat din care vor fi preluate datele pe serverul central. Programul nu include în PDF anexele 1.1 si 1.2

Întrebare : Nu pot semna cu certificatul digital. Nu-mi apar tipurile de certificate digitale.
Răspuns : Verificati existenţa, în acelaşi director cu DUKIntegrator.jar sau conform comenzii cu “-c” a folderului config, care trebuie să conţină cele 4 fişiere de configurare .cfg.

Întrebare : Nu pot semna cu certificatul digital. Îmi apare o eroare (excepţie) la semnare.
Răspuns : Verificaţi ca in fisierul .cfg corespunzător dispozitivului cu care semnaţi este înscrisă calea corectă catre fisierul .dll, reprezentând driverul necesar accesării dispozitivului de pe calculatorul local. Această cale poate fi editată pentru a arăta corect locaţia existentă.

Întrebare : În denumirea firmei există un &. La validarea xml-ului îmi apare o eroare fatală de parsare.
Răspuns : În formatul xml există „escape characters”:
& pentru &
< pentru < > pentru >
" pentru ”
' pentru ‘
Înlocuiti & cu & în XML. Daca deschideţi fişierul, de exemplu în Internet Explorer, conţinutul apare corect şi nu veti avea nici eroare la validare

Întrebare : Cât de rapid este programul?
Răspuns : Pe un calculator DualCore 2.4 Ghz, 4Gb RAM, JVM cu setări default, un fişier cu date reale de 2000 asiguraţi a durat la validare 0.6 secunde. Crearea si semnarea durează aproximativ înca o secundă fiecare.

Întrebare : Am eroarea – eroare structura: tag necunoscut (“frmMain”)
Răspuns : Aţi folosit pentru validare, cel mai probabil, fişierul XML rezultat în urma exportului (Document – Forms – Export) din Pdf-ul inteligent. XML-ul declaraţiei D112 este cel care se gaşete în ataşamentul PDF-ului inteligent.

Întrebare : Dorim să se ofere posibilitatea de a crea PDF-ul declaraţiei şi de al semna direct din linia de comanda, prin folosirea de parametri
Răspuns : Este una dintre facilităţile pe care dorim să le implementam in viitorul apropiat. Nu putem preciza o dată exactă la care va apărea o versiune care să includă această posibilitate întrucât prioritatea noastra este, in acest moment, verificarea validărilor (şi corectarea dacă este cazul).

Întrebare : Calea/fişierul XML conţine spaţii; mesajul de la parsare este:
E: validari globale
Eroare fatala de parsare: ‘unknown protocol: c’

Răspuns : versiunea jre 1.6 instalată conţine un bug. Soluţie: instalare ultima versiune jre 1.6.

Întrebare : Nu pot semna cu certificat digital pe Windows 7 pe 64 biţi.
Răspuns : folosiţi versiunea JVM pt. 32 de biţi (semnarea apelează din java DLL-uri din Windows şi acestea sunt în varianta 32 biţi)

PENTRU A FI LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA NEWSLETTER-UL NOSTRU – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA ===>>> SUB CALUPUL DE RECLAME SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

via – anaf.ro

Puteţi adresa întrebări/ observaţii/ sugestii pe adresa de mail – [email protected]

Anunțuri publicitare

83 COMENTARII

  1. Am o mica problema. dupa ce i-am dat validare imi zice ca s-a atasat fisierul DecUnica.xml … UNDE GASESC FISIERUL ASTA??? stiu pe cineva ca a dus doar anexa 1 si cu pdf-ul nu si cu xml. si l-a primit

  2. Apropo, ati mai auzit ceva de notificarea cf. OUG 117 pe care ar fi trebuit s-o depunem la finante pana la 25 feb.? Eu am fost azi cu ea si s-a uitat cam aiurea la mine, cucoana de la ghiseu.
    A depus cineva?

  3. cand am depus 392a, i-am aratat doamnei de la ghiseu respectiva notificare, s-a uitat mirata, si mi-a zis ca nu, nu trebuie depusa. asa ca am scapat de o hartie. 😉

  4. Multumesc! Ma duc si azi la registratura sa o depun, acolo primeste si inregistreaza tot ce depui nu vreau sa primesc vreo amenda…sunt in stare de orice pentru a scoate bani de la contribuabili.

  5. Chiar nu exista solutii de recuperare de la FNUASS a sumelor aferente anului 2009 in conformitate cu modificarile OUG aprilie 2010? In 2009 stiai ca ai termenul de 3 ani pentru depunerea dosarului…iar cand modificare a aparut…oricum trecusera deja mai mult de 90 de zile. Are cineva experiente in sensul asta?

  6. am depus d112 pt o soc are un angajat cu concediu medical nu l-a validat apar erori validare ore lucrate efectiv luna >0 in instructiuni scrie ca c.m. suportat de angajator este timp efectiv lucrat nu inteleg rationamentul are 5 zile suportate de nagajator 5×8= 40 ore nu stiu cum este corect ; de asemenea are 16 zile c.m. suportate de fnnusas adica 128 ore poate ma lamuriti cum si unde se completeaza la b3 am depus pt mai multe soc cla care a venit validarea dar asta co c.m. nu-i dau da cap
    multumesc anticip pt rasp

  7. @Cristiana – si eu sunt exact in aceeasi situatie. Ai completat declaratia 112? Poti modifica la Anexa 1 dar nu si la Anexa 1.1. Ai incercat sa depui? Mersi!

  8. @admin
    So am fost la sanatate tm…ei considera ca s-a prescris termenul de recuperare…goodbye sume de recuperat. Desi daca citesti OUG 36/aprilie 2012 iti cam vine sa presupui ca acel „beneficiar” este salariatul..nu angajatorul…
    „Art. 40
    (1) Indemnizatiile pot fi solicitate pe baza actelor justificative, in termen de 90 de zile de la data de la care beneficiarul era in drept sa le solicite.”

    …din moment ce el poate sa

    ART. 41
    Plata indemnizaţiilor încetează începând cu ziua următoare celei în care:
    a) beneficiarul a DECEDAT;
    b) beneficiarul nu mai îndeplineşte condiţiile legale pentru acordarea indemnizaţiilor;
    c) beneficiarul şi-a stabilit domiciliul pe teritoriul altui stat cu care România nu are
    încheiată convenţie de asigurări sociale; etc
    en fin…mea culpa ca n-am depus cerere de recuperare atunci in 2009

    @dodo Da..am depus declaratia…pe recipisa imi apare ca fiind valida..cu atentionarea: „creanta 15- suma deductibila incorecta.” ceea ce pentru mine echivaleaza cu „nu mai ai voie sa iti recuperezi sumele din lunile anterioare”

  9. @admin

    Hai sa raspund unei intrebari retorice:

    „Luându-se în considerare presiunile financiare exercitate asupra Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, determinate de creşterea cheltuielilor şi a numărului beneficiarilor de indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, nedublată însă de o creştere proporţională a veniturilor realizate din sumele reprezentând contribuţie pentru concedii şi indemnizaţii,
    avându-se în vedere insuficienţa sumelor alocate în cadrul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, asupra căruia în ultimii ani s-a exercitat o presiune din ce în ce mai crescută a sumelor decontate beneficiarilor de indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, se impune implementarea unui mecanism menit să protejeze asiguraţii de o eventuală incapacitate de plată de către fond a acestor drepturi.”

    Nu au inebunit…o fac pe sistemul „nu E bani…nu mai dam bani..pentru binele nationall”
    Nu e suficient ca sunt ticalosi…trebuie sa aibe o justificare inalt morala. (si aici am depasit ograda CAS TM)

    Frustrant e ca aceeasi ordonanta e interpretata si aplicata functie de casa de sanatate (din cate am inteles de pe la alta lume…la nivel de bucuresti de exemplu…se respecta termenul de 3 ani :-??)

  10. @Cristiana. Voi trimite si eu declaratia in dimineata asta. Aceeasi eroare o am si eu la verificare: creanta 15- suma deductibila incorecta. Dar din moment ce este valida putem considera ca e corecta dar cu eroare eroare :))
    Multumesc Cristiana!

  11. Cristiana, ai verificat declaratia depusa pe siteul finantelor? Eu am o eroare: Fişier completat eronat sau fişier alterat…Tu ce raspuns ai primit?

  12. la decl 112 am primit o eroare la validare mesajului xml. mesajul xml nu este formalizat conform schemei de definitie.

    string length (0) is less than minlength faced (1) for type of adrsoc attribute in angajatortype in namespace

    ce semnifica aceasta eroare?

  13. la decl 112 am primit o eroare la validare mesajului xml. mesajul xml nu este formalizat conform schemei de definitie.

    string length (0) is less than minlength faced (1) for type of adrsoc attribute in angajatortype in namespace

  14. Imi da eroare la D_112 iar eroarea este urmatoarea: Nr.asigurati pt.care se datoreaza CAS este mai mare decat numarul de persoane raportate in asigurari (V2)!
    ASIGURATI :
    ASIFURAT 1:

  15. @dodo: Dupa cum ti-am spus…a fost valida si preluata…dar tinand cont de raspunsul oficial de mai sus in legatura cu recuperarile (desi eu nu am gasit scris negru pe alb in OUG nr. 117/2010)…am depus intre timp o rectificativa..le-am virat contributia si gata…just to be sure. Poate in timp se va clarifica situatia (ce naivi eterni suntem)

  16. @Dodo: poti sa imi spui si mie ce modificar ai facut de ti-au primit-o? Ca ma chinui de vreo saptamana si dobitocii de la anaf cu rahatul lor de program de validare spun ca nu este ceva corect (nu se stie ce) dar cand verific la mine pe calculator totul este in regula. Ce ….. se intampla cu porcaria asta de PDF?
    Plus ca, sunt curios daca stie cineva, cine o fi fost cretinul care s-a gandit sa faca baze de date in XML? Ce ……., astia angajeaza oameni cu 4 clase primare la ANAF?

  17. cum se rezolva eroarea „total sume de recuperat de angajator de;a FAAMBP aferent lunii raportate -mod de calcul eronat” ce inseamna acest mwsaj datele fiind reale iar angajatul este in concediu de leuzie din lunile anterioare.

  18. @Marius – Am reintrodus datele intr-un pdf nou downloadat de pe site-ul finantelor. Daca te uiti pe site la finante, iti explica ce inseamna unele erori. Pt eroarea mea explicatia a fost ca am modificat si salvat de prea multe ori fisierul…[email protected]##%#%%….ar trebui sa poti face ce vrei cu fisierul ala in mod normal si cand ii dai save sa fie in regula….dar bineinteles ca nu poate fi asa usor

  19. Cum validez un salariat care a fost toata luna in CM si ii fac lichidarea la zi ( suma pentru concediu de odihna neefectuat), incepand cu luna urmatoare fiind pensionat?

  20. Buna ziua!
    Am urmatoarea problema: Din 11 angajati, doar pentru 3 trebuie platite contributiile CAS si somaj, ceilalti sunt fie colaboratori, fie pensionari (dar angajati cu contract colectiv de munca). La introducerea angajatilor, formularul D112 nu-mi permite sa elimin baza de calcul pentru CAS, si implicit adauga la fondul de plata si sumele pentru angajatii care nu datoreaza CAS. Am incercat sa specific in formular ca doar 3 persoane platesc CAS, insa nu pot defini care dintre acestia, si oricum formularul da erori la validare.
    Cum pot evidentia in formular situatia descrisa?

  21. @Dodo: Sorry de intarzierea feedbackului. Am renuntat la incapatanarea de a recupera. Pentru februarie am platit contributia pentru concedii si am depus declaratia fara sume de recuperat din lunile anterioare.

  22. Cum se completeaza D112 pentru firmele Debutant care sunt scutite de contributiile de asigurari sociale conf. Ord.6/02.02.2011, la trecerea sumelor pe datorate si deductibile da erori?
    Care sunt exact acele contributii de asigurari sociale datorate de angajator?

    Multumim

  23. cine ma poate lamuri : – asociatiile de proprietari au cod CAEN ???? care anume ? 2. am presedinte cu contract de mandat ce retineri fac pe stat de plata si daca si asociatia are obligatii la cas , fond de sanatate si 0.85= concedii medicale ? va rog cat mai urgent !!! multumesc

  24. am avut un accident de munca ,in timpul programului de munca am fost dus la spital mi s-a pus diagnosticu de (dislocatie lombala cu 7 mm) urmand sa duc medicalele dupa al 2 medical nu a mai fost primit nici un fel de medical si mi-a desfacut contractul de munca cu absente nemotivate . va multumesc

  25. Buna ziua,daca ma poate lamurii cineva….am o angajata care toata luna aprilie a fost in concediu medical,in aceiasi luna are si prima de Paste,ce ar trebui sa fac sa nu mai apara eroare ?

  26. imi da urmatoarea eroare:eroare atribut: D_19: numarul zecimal (‘38.2857’) nu respecta modelul: 6.2. ce pot face sa o rectific? ce e gresit?

  27. am depus d112 pt o soc are un angajat cu concediu medical nu l-a validat apar erori validare ore lucrate efectiv luna >0 in instructiuni scrie ca c.m. suportat de angajator este timp efectiv lucrat nu inteleg rationamentul are 5 zile suportate de nagajator 5×8= 40 ore nu stiu cum este corect ; de asemenea are 16 zile c.m. suportate de fnnusas adica 128 ore poate ma lamuriti cum si unde se completeaza la b3 am depus pt mai multe soc cla care a venit validarea dar asta co c.m. nu-i dau da cap
    multumesc anticip pt rasp

  28. Buna ziua, am o problema cu d 112, imi apare eroarea E: angajator (1) sectiune angajatorC5 (1)
    eroare atribut: C5_subv: atributul trebuie sa existe,
    Nu am nici o persoana in cazurile prezentate, si daca nu selectez nimic si pun doar 0 imi tot apare eroarea aceasta. A mai patit cineva? Ce pot sa fac?

  29. Am si eu o erroare
    Am trimis declaratia si pe recipisa am primit:
    D_19: numarul zecimal („218.4063”) nu respecta modelul:6.2
    Nu stiu ce este
    Poate stie cineva
    Va multumesc

  30. Buna ziua.

    Stiti sa fi aparut ceva informatii despre cum se completeaza D112 de societatile SRL -D? Nu reusesc sa declar contr. angajatorului cu 0 lei, avand in vedere ca am 2 angajati, deci ma incadrez in limita celor 4 pentru care societatea este scutita la plata contributiilor.

    Va multumesc!

  31. Cazul 1.Am o persoana in concediu medical toata luna august si cu 01.09.2011 a depus cerere de lichidare la zi.I-am platit la lichidare 3 zile de concediu legal cu suma de 102 ron. Declaratia 112 imi da eroare pentru ca persoana are sume (102) pt.care nu este pontata.Cele 3 zile de concediu legal sunt platite la concediu legal neefectuat pe statul de plata.

    Cazul 2.Am o persoana in concediu medical 22 zile (toata luna) si in luna august a primit prima de concediu ( avem prevazut in contractul colectiv de munca – prima de vacanta se da pentru perioada lucrata in lunile Ian-Iun.- cand persoana a fost prezenta la servici). Mesajul de eroare este la fel ca si in cazul 1 – persoana are sume brute si nu este pontata.

  32. Am si eu o intrebare: daca in cursul lunii am un salariat care a si lucrat dar are si 5 zile de medical suportate de fnaus in care sectiune trebuie completat? – am completat sectiunea A pe urma am trecut in sectiunea B si sectiunea D pentru completarea medicalului dar cand am trecut inapoi in sectiunea A deja se stersesera toate datele. Cum procedez?

  33. Cand depun Declaratia 112 asociatiile de proprietari cu 2 angajati , cu conventie civila,trimestrial sau lunar?
    La adm.fin. mi se dau doya raspunsuri opuse.Un angajat imi spune ca trebuie sa depun lunar pentru ca am conventie, alta imi spune ca trimestrial.

  34. La depuneera Decl.100 pe noiembrie imi este respinsa declaratia cu urmatoarea explicatie:
    E validari globale
    eroare regula R15 :nu se accepta mai multe declaratiicu cod.obli= 690 si avand aceeasi scadenta=25.12.2011

  35. Eu am o eroare la depunearea declatatiei 300 si eu sunt sigura ca e corect , il depune acolo unde am depus si d112:

    Eroare: Eroare PDF. Fisier completat eronat sau fisier alterat.

  36. Au fost identificate urmatoarele ERORI:
    E: asigurat (3) [idAsig = 3] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (708) = B3_7 calculat conform regulii (741)
    ATENÞIONARI:
    A: validari globale
    Creanta 06. Contributia de accidente de munca datorata de angajator diferita de suma calculata
    atentionare regula: A21.6: (pt. codOblig=416) suma introdusa (89) = suma calculata conform regulii (90)

  37. Hm…si eu am aceeasi problema, pentru toate concediile medicale
    : asigurat (62) [idAsig = 62] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (674) = B3_7 calculat conform regulii (706)
    E: asigurat (67) [idAsig = 67] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (270) = B3_7 calculat conform regulii (282)
    E: asigurat (123) [idAsig = 123] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (169) = B3_7 calculat conform regulii (176)
    E: asigurat (164) [idAsig = 164] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (67) = B3_7 calculat conform regulii (71)
    Si nu stiuuuuuuuuuu ce sa-i fac!!!! Un sfat…ceva…ar fi ideal!!! Merci!

  38. Fratilor si eu am aceeasi problema pentru concediile medicale? Cum procedez?
    : asigurat (62) [idAsig = 62] sectiune asiguratB3 (1)
    eroare regula: S60.1: B3_7 (674) = B3_7 calculat conform regulii (706)
    Va rog…am nevoie de ajutor!

  39. Tocmai am depus declaratia 112
    Au fost identificate urmatoarele ERORI:
    E: validari globale
    Total suma de recuperat de angajator de la FAAMBP aferenta lunii de raportare – mod de calcul eronat
    eroare regula: A39B: C1_7 (842) = C1_7 calculat cf. regulii (0)
    si nu inteleg de ce.
    Ajutati-ma va rog!

  40. aceiasi eroare
    ” eroare regula: S60.1: B3_7 (708) = B3_7 calculat conform regulii (741)”

    problema este ca la verificarea de la birou nu sunt erori de validare……… cred ca problema este de la ei.

    „B.3. Indemnizatii Asigurari Sociale conform OUG 158/2005 sau Prestatii conform Legii 346/2002
    7 Zile de concediu fara plata indemnizatie pentru cresterea copilului dupa dupa primele 3 nasteri”

    Nu am asa ceva!

  41. eroarea aparuta este posibil sa fie de la modificarea salariului mediu pe economie.
    Conform Legii, câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2012 este de 2.117 lei.

  42. @eroare:
    „Creanta 06. Contributia de accidente de munca datorata de angajator diferita de suma calculata
    atentionare regula: A21.6: (pt. codOblig=416) suma introdusa (89) = suma calculata conform regulii (90)”

    Eroarea aceasta apare deoarece in declaratia 112, suma calculata conform regulii este 90, pe cand dumneavoastra ati declarat 89. Pentru a scapa de aceasta eroare, trebuie sa modificati din 89 in 90 la suma datorata din sectiunea A, nr. crt. 4, creanta 06 – Contributia de accidente de munca si boli profesionale datorata de angajator.

  43. tin evidenta unei firme cu sediul social in jud.constana,cod fiscal sediul social si are punct de lucru in jud.ialomita,avand cod fiscal ptr.punctul de lucru.
    -atunci cand transmit declaratia 112 pe cod fiscal sediu social ,imi da eroare:E:validari globale-eroare regula:A157.3:CIF sediu secundar=cod fiscal punct de lucru nu este declarat
    -atunci cand transmit declaratia 112 pe cod fiscal punct de lucru,imi da eroare:

  44. -atunci cand transmit declaratia 112 pe cod fiscal punct de lucru.imi da eroare:E:angajator(1) eroare regula:cif_e_pui:CIF angajator este CIF de sediu secundar

  45. la finalizarea declaratiei 112 dupa actualizarea datelor introduse la contribuita de asigurari pentru accidente de munca si boli profesionale datorate de angajator imi iasa valoarea mai mare cu 1 decat in statul de plata.ce este de facut?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.