AcasăSalarizareCe trebuie sa contina dosarul salariatului (cel pastrat la sediul angajatorului)

Ce trebuie sa contina dosarul salariatului (cel pastrat la sediul angajatorului)

La sediul firmei, dosarul angajatului trebuie pastrat in dosar cu sina separat de ceilalti salariati, si trebuie sa contina:
– Contractul individual de munca
– Fisa postului
– Fisa medicala de la cabinet medicina muncii
– Curriculum vitae
– Copii diplome de studiu si acte de calificare
– Copie livret militar (daca e cazul)
– Copie specializari efectuate de cand lucreaza la actualul loc de munca
– Copie certificat de nastere
– Copie certificat de casatorie
– Copie sentinta de divort
– Copie certificat nastere copil
– Declaratie pe propria raspundere daca sunt sau nu sunt persoane in intretinere
– Cererile anuale prin care solicita acordarea CO (cuvenit potrivit legii)
– Copii ale adeverintelor eliberate de angajator pentru angajatul respectiv (pentru diverse institutii, bancai, etc.)


Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!

Descoperă mai multe la CabinetExpert.ro - blog contabilitate

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura