Ce trebuie sa contina dosarul salariatului (cel pastrat la sediul angajatorului)

1
101

La sediul firmei, dosarul angajatului trebuie pastrat in dosar cu sina separat de ceilalti salariati, si trebuie sa contina:
– Contractul individual de munca
– Fisa postului
– Fisa medicala de la cabinet medicina muncii
– Curriculum vitae
– Copii diplome de studiu si acte de calificare
– Copie livret militar (daca e cazul)
– Copie specializari efectuate de cand lucreaza la actualul loc de munca
– Copie certificat de nastere
– Copie certificat de casatorie
– Copie sentinta de divort
– Copie certificat nastere copil
– Declaratie pe propria raspundere daca sunt sau nu sunt persoane in intretinere
– Cererile anuale prin care solicita acordarea CO (cuvenit potrivit legii)
– Copii ale adeverintelor eliberate de angajator pentru angajatul respectiv (pentru diverse institutii, bancai, etc.)

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.