AcasăDeclaratii anualeFisele fiscale aferente anului 2010 - procedura depunere 2011, termen, informatii utile

Fisele fiscale aferente anului 2010 – procedura depunere 2011, termen, informatii utile

Fisele fiscale pentru anul 2010 se depun de catre angajatori la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau sunt luati in evidenta fiscala, dupa caz. In cazul sediului secundar al angajatorului persoana juridica, inregistrat ca platitor de impozit pe veniturile din salarii, fisele fiscale, corespunzatoare activitatii sediului secundar, se depun la organul fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat sediul secundar.

In cazul in care, la data depunerii fiselor fiscale, sediul secundar este desfiintat, depunerea fiselor fiscale se va face de catre persoana juridica de care a apartinut sediul secundar la organul fiscal in a carui raza teritoriala este inregistrata persoana juridica.

UPDATE 2012 – Fisele fiscale 2011 – aplicatie ANAF pentru generarea lor si depunere in 2012 – CLICK AICI

Unde se depun fisele fiscale pentru sediile secundare platitoare de venituri din salarii ? – click aici

In situatia in care un angajat a lucrat in cursul anului fiscal la mai multe sedii secundare ale aceluiasi angajator – persoana juridica, se va intocmi o singura fisa fiscala care va fi depusa de sediul secundar in evidentele caruia respectivul angajat figureaza la data de 31 decembrie a anului de raportare.

Termenul de depunere a fiselor fiscale este pana in ultima zi a lunii februarie inclusiv a anului curent pentru anul fiscal expirat.

Fisele fiscale se depun la organul fiscal competent, in format electronic, pe suport magnetic sau optic, cu respectarea conditiilor prevazute in anexa nr. 4 (Ordin 2293/03.12.2007), insotite de un borderou privind continutul acestora, semnat si stampilat conform legii (borderou obtinut din aplicatie).

Formatul electronic al formularului se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de MFP. Programul de asistenta este distribuit contribuabililor gratuit de unitatile fiscale teritoriale sau poate fi descarcat de aici – link.

Angajatorii editeaza fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare:
– un exemplar, semnat si stampilat conform legii, se pastreaza de catre angajator;
– un exemplar, semnat si stampilat conform legii, se inmaneaza angajatului.

Pentru persoanele fizice care inceteaza sa obtina venituri din salarii sau asimilate salariilor in timpul anului, angajatorii vor inmana un exemplar al fisei fiscale o data cu definitivarea formelor de lichidare sau la incetarea raporturilor in baza carora au fost obtinute veniturile din salarii.

Modul de completare a fişei fiscale (valabil 2011) – click aici

Fisa fiscala pentru salariatii care au fost detasati la o alta unitate se completeaza de unitatea care a incheiat contractele de munca cu acestia. In situatia in care plata venitului salarial se face de unitatea la care salariatii au fost detasati, angajatorul care i-a detasat comunica angajatorului la care acestia sunt detasati date referitoare la deducerea personala la care este indreptatit fiecare salariat, precum si eventualele modificari ale acesteia aparute in cursul anului.

Pe baza acestor date unitatea la care salariatii au fost detasati intocmeste statele de salarii, calculeaza impozitul si transmite lunar unitatii de la care au fost detasati informatii privind venitul brut realizat, alte deduceri, venitul baza de calcul, precum si impozitul retinut pentru angajat, in scopul completarii fisei fiscale.

PENTRU A FI LA CURENT CU STIRILE IN DOMENIU – VA PUTETI ABONA LA NEWSLETTER-UL NOSTRU – INTRODUCETI ADRESA DE MAIL IN PARTEA DREAPTA ===>>> SUB CALUPUL DE RECLAME SI APOI CLICK PE “SUBSCRIBE”.

9 COMENTARII

  1. Cum se poate afla daca angajatorul a platit contributiile la pensie ( pentru vechimea in cartea de munca), daca angajatul n-a primit fisa fiscala. Am incercat sa aflu la Casa de Pensii; la ANAF sector 3 si mi-au spus ca nu se poate spune.ESTE CONFIDENTIAL.

    Va multumesc!

  2. Se mai intocmesc de la 01.01.2012 fise fiscale pentru fiecare angajat in parte sau s-a renuntat la acest lucru si se va intocmi doar o adeverinta de catre angajator ?
    Va multumesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

- Advertisment -
- Advertisement -
error: Conținutul este protejat !!