Registrul de bani personali – model editabil (conform OMFP 513/30.04.2015)

16
452

Conform Ordinului ministrului finanțelor publice 513/30.04.2015text integral – pentru aprobarea modelului și conținutului registrului de bani personali, precum și a procedurii de înregistrare a acestuia la organul fiscal, publicat in MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 300/30.04.2015trebuie sa constituiti registrul de bani personali la nivelul fiecarui sediu social/punct de lucru – daca utilizati case de marcat fiscale.

Desi probabil multi o sa il cumpere de la magazine specializate in comercializarea tipizatelor, pentru cei interesati de alte metode, le propunem un model editabil (Excel) pentru acest registru, setat direct pentru imprimare pe 100 pagini. Listati paginile, numerotati-le si puneti-le intr-un dosar.

Multumim mult colegilor de pe Contabili pe Facebook pentru initiativa.

PENTRU A DESCARCA MODELUL EDITABIL AL REGISTRULUI DE BANI PERSONALI – CONFORM CU OMFP 513/2015 – CLICK AICI

ATENTIE – registrul se semnează pe ultima pagină de către administratorul operatorului economic sau de către persoana împuternicită de acesta.

UPDATE – Regulament Intern casa de marcat – cu privire la bacșiș, registrul de bani personali și alte aspecte stipulate de OUG 8/2015 – CLICK AICI

NU UITATI CA DUPA CONSTITUIRE TREBUIE SA NOTIFICATI ANAF CU PRIVIRE LA ACEST LUCRU. MODELUL IN CONTINUARE.

Notificare ANAF registru de bani personali – model (privind constituirea acestuia) – click aici

Anunțuri publicitare

16 COMENTARII

  1. Buna ziua, Va rog sa-mi spuneti unde facem notificarea Registrului de bani personali
    la sediu social al firmei sau la punctele de lucru. De exemplu: sediul social este in Bucuresti sector 6, punctele de lucru sunt in Judetul Ilfov, Com.Chiajna, unde fac
    notificarea?
    Va multumesc.

  2. IMI SANTETI DE NARE AJUTOR ,CU TOT CE PUBLICATI SI VA MULTUMESC FOARTE MULT!NU PREA VAD BINE SA CITESC O PUBLICATIE DDAR PE CALCULATOR ESTE SCRIS MAI MARE SIMA DESCURX MAI BINE!INCA O DATA MII DE MULTUMIRI!

  3. @Georgeta – notificarea se depune la administratia financiara de care tine sediul social sau punctul de lucru.

  4. Nu stiu cat e de buna idea asta cu listarea paginilor si punerea lor intr-un dosar. Se poate foarte usor scoate o pagina si se pune alta in loc. In ordinul respectiv scrie caiet A4.

  5. Nu stiu cat e de buna ideea asta cu listarea paginilor si punerea lor intr-un dosar. Se poate foarte usor scoate o pagina si se pune alta in loc. In ordinul respectiv scrie caiet A4.

  6. Un PFA fara salariati, neplatitor de TVA, cu sediul profesional la domiciliul titularului de PFA, dar care are casa de marcat, trebuie sa aiba registru de bani personali (conform noii legi)?

    Multumesc.

  7. „Art. 2.

    Operatorul economic are obligaţia constituirii registrului de bani personali prevăzut la art. 4 alin. (12) lit. i) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru fiecare unitate de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor”

    De aici se intelege ca oricine lucreaza cu o casa de marcat trebuie sa detina acest registru. Se gaseste in comert cate vreti.

  8. Va rog sa ma lamureasca cineva cu urmatorul aspect :
    Art. 4. — Registrul de bani personali prevăzut la art. 4 alin. (12)
    lit. i) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999,
    republicată, cu modificările și completările ulterioare, se
    completează zilnic de către personalul operatorului economic
    care își desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor
    sau de prestare a serviciilor, la începutul programului de lucru,
    fără ștersături sau modificări și fără a lăsa spații neutilizate.

    De toti angajatii unitatii sau de pers care lucra cu casa/bani ?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.